Bukefalos 28 år!

Vad är denna häst??

Sv: Vad är denna häst??

Den ska gå på gräs sen men inte mycket och inte kraftigt. Kommer att motioneras regelbundet hela sommaren. ..

Vi har bytt hovis...kanske därför hovarnarser bättre ut.
 
Sv: Vad är denna häst??

Haha ja jag tror det är samma häst....men han är helt olik sej utseendemässigt och har blivit mycket trevligare att ha att göra med så jag är inte riktigt säker om det är samma ;)
 
Sv: Vad är denna häst??

Halleluja:)

Nu ser man bogbladet, ryggraden mm.

Bra jobbat. Passa den med gräset nu bara..:sneaky:hhhhhhcdder

ho
Hovarnvfa har med övriga kroppen att göra... också.
 
Sv: Vad är denna häst??

Halleluja:)

Nu ser man bogbladet, ryggraden mm.

Bra jobbat. Passa den med gräset nu bara..:sneaky:hhhhhhcdder

ho
Hovarnvfa har med övriga kroppen att göra... också.

Roligt att höra att till och med du tycker att han ser helt ok ut :)

Han går på gräs redan nu och har gjort sen gräset började växa men i mindre hage som är bra både för honom och sina små miniatyrkompisar.
 
Sv: Vad är denna häst??

Wow! Vilken tydlig skillnad! Din häst ser i dagsläget ut att vara en vältränad häst i bra kondition och utan onödiga fettdepåer.

Bra jobbat!

Tack :) Nu ska vi försöka bygga lite mer snygga muskler och försöka hålla lagom hull över sommaren :)
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Står lite kluven nu. Jag har en häst som står med en hagkompis som väldigt gärna biter i hans känselspröt/ansikte. Min kommer...
Svar
3
· Visningar
633
Senast: mily
·
Hästvård Börjar misstänka starkt att min häst har magsår och har troligtvis haft det länge. 🙁 Har frågat veterinären förut om det kan vara det...
Svar
3
· Visningar
662
Senast: Murray
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
478
Senast: Sirap
·
Hästvård Jag undrar om någon av er gjort/gör det på era hästar. I så fall får ni gärna svara på nedanstående frågor. Ilöpande text eller...
Svar
6
· Visningar
910
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp