Bukefalos 28 år!

Vad är detta???

P

prallan

Är det någon som vet vad detta är? :confused:
Skärmavbild 2018-10-28 kl. 15.38.53.png
 
Ser ut som dragselar man kan ha till hund. Eftersom det ligger under häst kanske det finns liknande till hästar?
 
Min allra första reaktion var som många andras, svanskappa, men sen när jag kollade in konstruktionen lär det väl vara omöjligt att få till som svanskappa, eller?
 
@TinyWiny Jo, absolut. Har varit där i tankarna oxå, men iom lappen om hästgrej så släppte jag den. Men det kanske är dock det enda tänkbara :idea:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag åt pasta med pesto och tomater. Tyckte det smakade lite som stallukt. :confused: Brukar ni också uppleva att saker smakar eller...
2
Svar
24
· Visningar
791
Senast: sjoberga
·
Hemmet Har fått tillstånd att anlägga vårt nya avlopp nu. I dokumentet som skickades ut från kommunen står det bland annat att jag ska föra...
2
Svar
30
· Visningar
976
Senast: bettysmatte
·
Juridik & Ekonomi När man köper saker på öppet köp eller enligt distansavtalslagen får man ju ta hem och prova varan. Det brukar stå att den inte får vara...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 040
Senast: Badger
·
Övr. Hund Hej! Här kommer en lite konstig fråga. På SKKs kopahund.se kan man ju söka på raserna och läsa lite om dem. Beskrivningarna är så vitt...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 163
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp