Bukefalos 28 år!

Vad är ni glada för idag? Del 2

Blev glad när jag åt middag hemma med mannen jag träffar nu. Han började plötsligt prata lite om sina dagdrömmar (något han extremt sällan brukar våga göra) och det lät hur fint som helst allting. Jag älskar när han berättar personliga saker sådär.
 
Idag blev jag glad när jag bytte bandage på opererade hunden och såg att det läkt väldigt mycket snabbare än väntat. Sedan blev jag glad av vår fina men lugna långpromenad där jag hade med nya kameran också. Åh, jag älskar min kamera!
 
Jag är fortfarande glad för mannen i mitt liv, men även för att jag snart har skrivit klart mitt livs sista uppsats för universitetet någonsin. Alltså, någonsin. Herregud.
 
För att jag äntligen fick loss tummen och köpte ridbyxor, och messade "min" hästägare som jag red hos innan jag började plugga. :bump:
 
Jag är glad för att jag har haft en fantastisk dag med min släkt, där åldersskalan gick från mitt 3 månader gamla kusinbarn till min 93 år gamla farmor. :)
 
Jag är glad för att jag har träffat min vän Janne och köpt ett armband från Snö som jag tokälskar, även om det är för stort!
 
Jag är glad för att första delen i min utbildning är klar. Oroade mig duktigt inför den, men det gick utmärkt och var faktiskt mycket lättare än vad jag väntat mig. Nu ser jag fram emot nästa del i kursen, helt utan att vara nervös (än) :D
 
För att jag varit hos tandläkaren och fått betyg MVG. Jag hade inte varit där på 3 år och var således jättenervös för att där skulle vara en massa fel, men lite tandsten och en och annan missfärgning som enkelt putsades bort var det enda. Pheeew!
 
Jag är glad för att chefen beviljade min semesteransökan så vi kan åka iväg på en romantisk weekend :love: Är glad att jag bara behövde gå genom en chef för att få semestern beviljad, underlättar verkligen :D
 
Jag är glad för att maken väckte mig med frukost på sängen och senare på dagen när jag som bäst slet på med uppsatsen SMS:ade nämnda make och berättade att katten gosat med bäbisen för första gången. :love:
 
This! :heart
11216093_10152933695146985_1627474617_n.jpg
 
Jag blev glad när mannen jag träffar ännu en gång överraskade mig rejält på ett väldigt fint sätt, visade sidor av sig som jag vet att han inte skulle våga visa för andra osv :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag blir glad över tanken men tycker ärligt talat att det ofta ( inte alltid!) är onödigt. Dottern ger mig blommor då och då och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
2 548
Samhälle På vägen hem idag så kom det fram en man till mig. Han sa att han på väg hem från sitt jobb hade blivit misshandlad och rånad på allt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 217
Senast: Lobelia
·
  • Låst
Trädgård & Växter Vi odlar vidare... det är slutspurt hos många handelsträdgårdar nu så det går att fynda. Själv är jag som vanligt inte nöjd med att jag...
15 16 17
Svar
322
· Visningar
13 396
Senast: Shaggy
·
Hemmet Jag har googlat tapeter så de sprutar ur öronen! Men vill se fler, tycker det är svårt att hitta lite roliga, (färg)glada tapeter som...
Svar
15
· Visningar
815
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Annonsera mera VII
  • Bett-dilemma

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp