Vad är de första sakerna du tänker på om du tänker på din häst?

Det allra första är helt enkelt den där känslan, kärlek. Varm i bröstet och magen.
Sen känslan av samhörighet, det har varit en helt ny upptäckt för mig. Vi har jobbat hårt med varandras issues och känns verkligen som ett team nu. Han är så tydligt "mammig" och jag kan inte tänka mig en annan häst. Vi är varandras partners, vi är lite knäppa båda två men tillsammans är vi bättre.
Sen härliga stunder utomhus, höstlöv och hästlukt.
 
Kan känna för att skratta när jag tänker på denna arma krake, med sina långa ben och sin konvexa nosrygg, han som är rädd för det mesta och alltid trumpetar med näsborrarna och flyyyyyr så fort man lyser på honom med pannlampan på kvällarna. Han får mig att må bra!
 
Okomplicerad
images
 

Liknande trådar

Hundhälsa Valp 6 mån Harklade sig några gånger och fick upp slem för några nätter sen. Harklade så även några gånger på dagen. Ingen feber (38)...
Svar
15
· Visningar
1 078
Senast: movi
·
Gnägg Blev lite nostalgisk nu på morgonen och tänkte att en sådan här tråd vore roligt. Vilka hästar tänker ni på som gett extra stort...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
10 486
Senast: Tofs
·
Hästmänniskan Vad gör man om man blir utbränd av omständigheter kring sin häst och bästa vän? Vad gör man när man inte vill vakna till nästa dag då...
Svar
5
· Visningar
1 112
Senast: Squie
·
Hästmänniskan Hej! Jag sålde min häst 2017 efter nästan 4 år tsm då jag ramla av rejält och tyvärr blev väldigt rädd. Från att ha tränat tsm och...
Svar
8
· Visningar
840
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp