Bukefalos 28 år!

Vad gör jag för fel? Film galoppombyten

Sv: Vad gör jag för fel? Film galoppombyten

hehe haller faktiskt med leafhill.. skicka in gobben pa kaffepaus nar du kor galoppombyten..

blir de stressiga sa blir de inte sa bra och det ar sa latt hant att man fastnar sa man lar hasten byta fram forst och da blir det knasigt i langden...

sager jag som har en gobbe som aldrig skulle hojta pa mig nar jag rider. Vi diskuterar i efterhand i stallet. :angel:
 
Sv: Vad gör jag för fel? Film galoppombyten

Ibland tränar jag ensam och då har jag ju tid att sitta och känna mera. Tror att jag behöver gubben på marken för att rida bättre även om han ofta stressar mig.

I juni ska jag äntligen få rida en clinic för en bra tränare och då hoppas jag på bra hjälp.
 

Liknande trådar

Western 10 år sen. ..jag hade fått min dotter i Kina och ridningen fick stå tillbaka helt. Som tur var så hade jag duktigt folk som kunde rida...
Svar
4
· Visningar
1 656
Senast: Sylvatica
·
Western I min senaste pleasure var det uppfödaren till en av de startande hästarna extremt missnöjd med sin uppfödnings placering. Hon klagade...
Svar
5
· Visningar
1 383
Senast: Snubbelfot
·
Dressyr Har alltid haft den åsikten att blandad träning är super förr alla hästar och skaffade därför en medryttare som kunde hålla igång min...
2
Svar
32
· Visningar
5 734
Ridning Jag har analyserat min ridning och min kropp och inser att mina problem med högergloppen beror på min egna snedhet. Jag ger hjälperna...
Svar
12
· Visningar
1 469
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp