Bukefalos 28 år!

Vad gör ni med era rosetter?

Angående rosettutdelning på PaynJumps. vad händer om SvRF får reda på att en klubb hat gjort styggelsen att dela ut rosetter på P&J? Fö tycker jag att det är en extremt tramsig regel. Hela monopolet med att tävlingar måste vara sanktionerade av SvRfs monopol känns väldigt gammalmodigt.
 
Du får lov att dela ut eller sälja rosetter om de alla är lika och det inte krävs en viss prestation för att få rosetten = det ska vara lika för alla. Det ska bli spännande att se vad som händer med det fall där en ryttare (och journalist) har anmält sig själv för att hon deltagit i en tävling som inte är arrangerad av SvRF-klubb.
 
Gillade glasvaserna ovanför!
Själv har jag mina på en tavellist. Räckte inte till dock så under hänger de på ett snöre också :p
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 807
L
  • Artikel
Dagbok Dethär kommer vara om nånting som har hänt för mig som jag inte har be rättat om såmycket förut. Och det är nånting som har kommit upp...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 521
Senast: LiviaFilippa
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 665
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 339
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp