Bukefalos 28 år!

Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu ska jag gå upp och pressa lite apelsinjuice för att lyxa till morgonen på vad jag tror kommer bli en fin dag. Sambon är hemma, det ska bli över 20 grader och sol idag igen och så fyller jag år, även om jag inte vet om det sista är så mycket att fira längre :p
Grattis!! :bump::banana::bump::banana:
 
Har precis varit och besiktigat bilen som gick igenom trots rejäla anmärkningar :cautious: Undra om de är snällare mot små förvirrade tjejer än om det hade vart en karl som kom in...

Nu ska jag gå till biblioteket och hitta en bok till kursen jag läser och sen blir det jobb ett par timmar
 
Kaffe. Jobbsök. Ringer lite samtal för att ordna upp inför kommande flytten. Slösurfar in i mellan.
Allt på en gång så det går inte så fort.
Blir mer stressigt till eftermiddagen så jag laddar nu.
 
Äter lunch, tittar på SOS Djur och inser att den 27-åriga nordsvensken som är med är en av de hästar jag lärde mig rida på för X antal år sen :love: :cry:
 
Har precis ätit lunch och bokat ett par annonser i Lokaltidningen för mitt företag och ska göra ett litet jobbryck innan jag blir befriad ett par timmar.
 
Ätit äcklig modifast, städat badkaret med ångtvätt och nu ska jag ut med hunden innan det är dags att hämta huliganen två (och sen jobb ikväll)
 
Nu ska jag gå ut och gå dagens första promenad :) Sambon köpte ett spel till mig så slits mellan att vilja spela och att vara ute i det vackra vädret.
 
Dricker kaffe och funderar på om jag ska städa klart. Fönstren i vardagsrummet och köket är nyputsade så nu ser man ut tills stadstrafiken smutsar ner dem igen :D Rastlös som den, och lillkillen har feber sen igår så inget jobb. Iofs blir hemmet städat rätt noga när jag är rastlös :o
 
Har haft/har ett väldigt långt och avgrundsdjupt skrattanfall. På grund av min fel postning i guilty pleasures tråden.

Det hände liksom, efter dödsfall i familjen och en hel hop andra ledsamma saker som har hänt sen årets början så började jag fundera på om jag tänkte ligga och kräla på botten resten av livet (det har ju liksom känts som det). Men det finns tydligen lite humor och glädje kvar där inne någonstans :D
 
Försöker få tag på yngsta sonen för att kolla om han tagit skolbussen hem för första gången, men han svarar inte... :mad:
 
Jag sa till syrran att jag skulle sova for over tva timmar sen men jag fastnade pa nhl.com. Stanley Cup borjar imorgon och jag ar barnsligt exalterad! :o Nu ar det laggdags.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 383
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 108
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 973
Senast: vallhund
·
Äldre Vad gör folk? Ja, världens mest difusa fråga men det är precis det jag undrar :p Jag har på sistone funderat en del på vilken liten...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 962
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp