Bukefalos 28 år!

Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom just hem från ett "möte" hos en designer.
Mötet var självfallet högst professionellt. Vi lyssnade på Britney Spears, drack större mängder vin och åt chokladcroissanter. Kom hem lätt berusad och med en kasse nya kläder :cautious::confused:
Och nej lägenheten har fortfarande inte städat sig själv.... :meh:

Tidigare ikväll.... Frågor på det?

11084780_973941785951789_1101782150_n.jpg

Åh vilken härlig kväll, Britney och vin är en svårslagen kombination!
 
Usch vad många som dricker vin. :wtf: Jag hade en flaska här som jag vann 2002 eller 2003, den hällde jag ut för några månader sen. Kanske skulle ha skickat den till @tornblomma ? ;) Merlot var det.
 
Jobbar. Eller försöker jobba. Det går inte så bra. och jag som tänkte att jag kunde vara nästan helt ledig i morgon om jag kom igång och jobbade klart i kväll. Men snart så kanske?
 
Blir knäpp på det här hemsidejoxandet. Hur f*n får jag in länk:devil:skapen?? :arghh:
Skulle behövt två glas vin. Eller en box! Men nu fanns det bara ½ kvar i flaskan sen helgen :meh:

Lägger ner nu och tar hundpromenad istället!
 
Just nu funderar jag på hur gammalt ett urinprov får vara innan man lämnar in det.

Glömde ju ta med det idag och lämna på labbet och jag orkar inte göra om det imorgon :o :p
 
Sitter på jobbet och väntar på att få gå hem. Blodsockret är i botten, men det är högst tveksamt om jag orkar gå inom nån form av affär på vägen hem...
 
Äter godis fast jag verkligen borde låta bli och funderar över hästar, just nu främst över hästen som ska provridas imorgon men även över hästen som provreds i lördags och även på de hästar som inte ännu provridits :D
Fast jag egentligen borde sova.
Borde hit och borde dit. Tar en till godis och klickar upp hästnet.
 
Har ätit tre st hemmagjorda chokladmuffins fast jag inte borde... Nu går jag och lägger mig!
 
Ungdomarna har ju en sådan tråd och jag tänkte att det kanske är bra att vi som är lite mer (öhmm) mogna också har en sån här livsviktig tråd att tjattra lite i, samt delge övriga så pass viktiga saker som: Vad gör vi just nu?

Eftersom jag jag har ett så givande liv tänkte jag att jag börjar.

Just nu lyssnar jag på Meat Loafs "I'd do anything for love (but I wont do that") och fantasin skenar iväg lite vad det är han absolut inte kan tänka sig... :cautious: samt överväger att väcka hunden för att :turd:

Så vad gör ni just nu?
Just nu sitter jag och tittar på ett gammalt avsnitt av Det okända. Tänkte jag skulle se det och sedan sova.
 
Vilket cms är det du sitter i?
Hemsida24 ( om det är "cms" för jag är pucko på data :angel:)

Min plan är att allt tråk och svårt som nu är kvar blir sambons jobb för jag har gjort 3/4.
Då har jag ändå varit duktigast :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 261
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 080
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 913
Senast: vallhund
·
Äldre Vad gör folk? Ja, världens mest difusa fråga men det är precis det jag undrar :p Jag har på sistone funderat en del på vilken liten...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 910
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp