Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Intensiv dag. Funktionär på fm, åka iväg till Biltema/Hööks/Max efter lunch, sedan hem och vila en stund innan stallet, där en tjej kom och tittade på stallplats. Nu är jag helt slut. Strax dags att sova.
Okej då får jag ta och ge dig en lektion i ett ämne jag tidigare lyft.
Lyssna noga nu, lär och minns!

Söndag = man ska helga vilodagen.

Ska jag repetera?
Kanske lika bra?

Söndag = Sluta göra 840 saker, snart är det måndag igen ju!

Jag blir ju matt av att bara läsa vad du gjort idag ;)
:p
 
Heldag på tävling idag! Föreningen skrapade ihop 15 skyttar, och då hade vi ändå fem avhopp pga sjukdom. Personbästa på dottern igen, hon går från klarhet till klarhet. Maken sköt personbästa och övriga ungar skötte sig superbra. :heart Maken var mycket nöjd över att slå en kompis från en annan förening. De är långt ifrån toppen i klassen men tävlar istället mot varandra.
Sen passade jag och maken på att bada när vi kom hem och ungarna tittade på film. :angel:
Huliganen fick sällskap under dagen av taxfröken med husse. :D
 
Jag är motiverad eftersom jag vet att det blir ännu jävligare om jag inte gör det. 14 grader är inget ovanligt på morgonen om det är rejält kallt ute. Huset är från ca 1850 och har ingen vattenburen värme.

Men jag älskar mitt kråkslott ändå :love:

Det låter som bra motivation för att komma upp. Jag hade antagligen sovit framför kaminen :p

Jag hoppas också på att hitta ett boende någon gång som jag kan älska med alla dess fel och brister.
 
När jag var gravid var jag sjukt varm om fötterna. Gick i strumplästen på ta själv lagret på ikea eller hade sambon att vira in fötterna i en blöt, kall handduk för att kunna sova. Men när det var som värst så ställde jag mig på balkongen. Barfota. I snön. :D

Vansinne :cautious:

Särbon brukar säga att jag har cirkulation som en långvarig rökare :p Jag fryser verkligen konstant om händer och fötter. Jag har alltså aldrig rökt regelbundet och inte heller feströkt på säkert 7 år (kanske längre).
 
När jag bodde hemma hos mina föräldrar bodde jag i källaren. Jag fyller år i november och min mamma brukade säga att när det var presentutdelning så sprang de in i rummet, kastade presenterna på mig och sprang upp. Annars hade de fryst fast :rofl:

:rofl::rofl::rofl:

Äh, det är inget problem. Kyla brukar väl vara uppfriskande och väcka folk ;)

Jag hade bara krupit ner längre under duntäcket.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 485
· Visningar
79 932
Senast: Elo
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
2 3
Svar
56
· Visningar
1 039
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 592
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp