Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
:arghh: jag har precis vinkat av maken som åkte ambulans... Jag vaknade av en rejäl smäll och hittade maken liggandes på golvet, sen försökte han sätta sig upp och svimmade av igen två gånger och då ringde jag. Sen hann han pigga på sig lite innan ambulansen kom men de tyckte att det var lika bra att han följde med in.
Jag orkar inte med det här, inte sova en hel natt eftersom jag hela tiden ligger på helspänn om han ska upp, fixar han det, svimmar han? Har han svimmat på toan? Det är så sjukt dålig återkoppling från sjukvården. "Hör av dig om du blir sämre" så hör man av sig och då ska man till akuten och där vill de knappt veta av en, det är ju bara lite vätskebrist... och då vill inte maken höra av sig alls, "Det blir nog bättre" :arghh::arghh:
Han hade en bra dag i lördags och sen har det gått utför igen.. :(

Hur ska jag kunna somna igen? Och hur ska jag orka med morgondagen?

:heart
 
Har ätit frukost. Plockat bort en fästing på Lady. Blä! :yuck:
Ska lägga mig på sofflocket och läsa en bok nu tror jag.
Har bara en vecka kvar nu på semestern...:cry:
 
:arghh: jag har precis vinkat av maken som åkte ambulans... Jag vaknade av en rejäl smäll och hittade maken liggandes på golvet, sen försökte han sätta sig upp och svimmade av igen två gånger och då ringde jag. Sen hann han pigga på sig lite innan ambulansen kom men de tyckte att det var lika bra att han följde med in.
Jag orkar inte med det här, inte sova en hel natt eftersom jag hela tiden ligger på helspänn om han ska upp, fixar han det, svimmar han? Har han svimmat på toan? Det är så sjukt dålig återkoppling från sjukvården. "Hör av dig om du blir sämre" så hör man av sig och då ska man till akuten och där vill de knappt veta av en, det är ju bara lite vätskebrist... och då vill inte maken höra av sig alls, "Det blir nog bättre" :arghh::arghh:
Han hade en bra dag i lördags och sen har det gått utför igen.. :(

Hur ska jag kunna somna igen? Och hur ska jag orka med morgondagen?
:heart
 
Befinner oss i skogarna utanför Hudik. Idag är det bröllop. Min systerdotter ska gifta sig. När man ser allt farande fram och tillbaka så blir man tveksam till att man någonsin vill gå igenom det själv. :laugh: Nästa vecka har sambon och jag varit förlovade i 20 år...
 
Befinner oss i skogarna utanför Hudik. Idag är det bröllop. Min systerdotter ska gifta sig. När man ser allt farande fram och tillbaka så blir man tveksam till att man någonsin vill gå igenom det själv. :laugh: Nästa vecka har sambon och jag varit förlovade i 20 år...
Jag har sagt till sambon att vi kan gifta oss utomlands, ensamma på en strand
 
Befinner oss i skogarna utanför Hudik. Idag är det bröllop. Min systerdotter ska gifta sig. När man ser allt farande fram och tillbaka så blir man tveksam till att man någonsin vill gå igenom det själv. :laugh: Nästa vecka har sambon och jag varit förlovade i 20 år...
Men du, gå till tingsrätten och gör det juridiska bara ni? Snälla, tro mig, det blir så himla ännu mycket mer jobbigt om någon av er dör annars...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 483
Senast: Avalbane
·
Kropp & Själ Hej! En psykolog kan ju inte skriva ut medicin det är jag medveten om. Imorgon har jag tid hos psykolog på vc, ej med läkare. Om...
Svar
1
· Visningar
268
Senast: Enya
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 267
Senast: MissFideli
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 095
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp