Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Godmorgon. Idag styr vi kosan hemåt igen. Hade en fantastiskt trevlig kväll igår och ramlade i säng vid tvåtiden. Misstänker att vissa gäster mår lite sämre idag. :laugh: Ser lokalen där festen var genom fönstret just nu. Sitter en person (ser inte vem) iklädd skjorta och slips på trappen med huvudet i händerna. :o:laugh:
 
Trött. Omnade strax efter halv två. I var jättedeppig igår och behövde prata, så vi pratade i nästan 2 timmar :(
Äter frukost nu. Senare ska pappa firas, han fyller 52 idag. Hoppas t-shirtarna passar som jag gjort.
 
Fick ett meddelande från grannen som ser över min post och lägenhet nu när jag är bortrest, tydligen har några j*vla turister tagit alla mina utemöbler :rage: HATAR att merparten av områdets lägenheter blir lägenhetshotell under sommarmånaderna :arghh:
 
Vi äter mjölk med flingor och kollar på Vem vet mest junior. Strax dags att sätta fart. Vi ska slänga skräp, tanka, till stallet och rida ut, hem och duscha och äta lunch och slutligen till Malmö för att kolla på fotboll.
 
Väntar på att hunden ska hämtas. Intressant hur man kan få information att variera.
Jag: han måste hämtas senast på förmiddagen.
A: jag har meddelat att han ska hämtas på morgonen.
B: jag fick höra att han skulle hämtas innan middag. Jag kommer innan middag.

:grin:
 
Väntar på att kompisen ska stränga upp min vall så ska vi bala om någon timme .Synd det skulle bli regn annrs kunde vi kört på några dagar och det blivit färdigt .Men känns i kropp och knopp att det ska bli skönt att vila några dagar .Har varit nere på dansbandsveckan med leo i två kvällar och han bara älskar att vara ute bland folk och lyssna på bra musik .Då från öltältet för dansmusik är definitivt inte min grej men för leos del går det nog bra med vilketsom .Måste ha musik på i bilen annars gnäller han då vi är ute och tar en tur då sover han bara
 
Verkar ha lite otur med grannen .Hans barn är och kör ner vallen så har han en kille som hjälper honom att slå runt ägorna med röjsåg .När jag tog en kaffe innan jag skulle slå igår så såg jag en huggarhjälm nere vid kanten av vallen och tänkte han var där och slog gräs men han fällde en massa björkar rätt ut i vallen .Tänk om han väntat två dagar till så hade jag hunnit ta upp höet .Antagligen så får han veden då han gjort så på en annan vall och lämnat ris ute i vallen så jag fick lämna en del igår
 
Verkar ha lite otur med grannen .Hans barn är och kör ner vallen så har han en kille som hjälper honom att slå runt ägorna med röjsåg .När jag tog en kaffe innan jag skulle slå igår så såg jag en huggarhjälm nere vid kanten av vallen och tänkte han var där och slog gräs men han fällde en massa björkar rätt ut i vallen .Tänk om han väntat två dagar till så hade jag hunnit ta upp höet .Antagligen så får han veden då han gjort så på en annan vall och lämnat ris ute i vallen så jag fick lämna en del igår

Skäll ut ungjäveln att så beter en sig inte med en vall! Jävla rikspucko rent ut sagt! :rage:

Jag kan komma dit och prata med honom, jag har PMS... :angel:
 
Hade två underbara dagar på västkusten med sambon på hans morbror med familj mjölkgård, femte sommaren jag följde med dit. Äntligen blev årets första (blev två i havet) dopp av och njöt av mjölken direkt från tanken och den där speciella mjölkkostalls doften (uppväxt med mjölkkor och älskade mjölk från tanken redan då) och bara strosade runt :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 482
Senast: Avalbane
·
Kropp & Själ Hej! En psykolog kan ju inte skriva ut medicin det är jag medveten om. Imorgon har jag tid hos psykolog på vc, ej med läkare. Om...
Svar
1
· Visningar
267
Senast: Enya
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 262
Senast: MissFideli
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 039
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp