Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Samma här, himlen har lovat regn och åska hela dagen men det kommer ju för h-vete inget regn. Här är det torrt som fnöske, har inte regnat på månader. :crazy:
Här mulnade det ihop en stund men det blev inget med det. Hade varit både skönt och välbehövligt för vi har samma läge som du verkar ha. Har iof kommit lite regn de senaste veckorna men det har i bästa fall spolat av dammet på bilen, oftast bara gjort ränder på den :meh:
 
Venlafaxin har ofta som biverkning att man får bättre sömnkvalitet.
Haha jag var en zombie på den.
Hade maxdos för att jag inte skulle påverkas av min sociala fobi
Nej tacka fan för det, kom mig inte för att göra nåt
Har mirtazapin för sömnen nu, men höjdes till 30mg förut och som ni säger så sover jag sämre på det.
Har lergigan som komplement dock
 
20228875_10155028051272762_5518251962241888438_n.jpg

dottern fik en katt.
 
Lång dag med hästjobb och kontorsjobb. Tog en ridtur på min egen pålle också.
Vovvi har ätit ris och torsk och vi har inte haft fler olyckor. Hon får nog sova i kartongfortet bredvid sängen en natt till iaf. Har en bekant som fått magsjuk hund. Enligt dennes vet gick det ngt i våra trakter nu. De hade haft onormalt många hundar med magsjuka.
Nu ligger Vovvi på min kudde och snusar lyckligt ovetande om att hon snart måste flytta ner i fängelset.
 
Dricker vitt vin efter att ha bakat hela kvällen :banana: ! Blev en deg för frallor som nu står i kylen och är förberedd för att gräddas i morgon (HOPPAS de blir bra, första gången ever jag gör bröd och nybakt bröd är ju SÅ gott!) och en sats med Nutellabullar (det skulle varit gifflar men de välte så jag säger att de är bullar istället :D ) som jag också gjorde för första gången och som blev supergoda :love:
 
Dricker vitt vin efter att ha bakat hela kvällen :banana: ! Blev en deg för frallor som nu står i kylen och är förberedd för att gräddas i morgon (HOPPAS de blir bra, första gången ever jag gör bröd och nybakt bröd är ju SÅ gott!) och en sats med Nutellabullar (det skulle varit gifflar men de välte så jag säger att de är bullar istället :D ) som jag också gjorde för första gången och som blev supergoda :love:

Nutellabullarna lät gott!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 471
Senast: Avalbane
·
Kropp & Själ Hej! En psykolog kan ju inte skriva ut medicin det är jag medveten om. Imorgon har jag tid hos psykolog på vc, ej med läkare. Om...
Svar
1
· Visningar
266
Senast: Enya
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 253
Senast: MissFideli
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 951
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp