Vad gör vi nu då? Del LXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sovit rätt mycket i natt, även om jag vaknar så fort maken rör på sig. Nu har vi väckt älskade stortjejen, 15 år idag! :love: Den nya mobilen var uppskattad och full förståelse för att det inte blev så många andra paket. En bok, och lite annat smått och gott. Nu har lillebror fixat frukost på sängen åt henne och jag ska hjälpa maken med duschen. Det skulle kunna vara roligare än vad det faktiskt är. ;)
 
Sovit rätt mycket i natt, även om jag vaknar så fort maken rör på sig. Nu har vi väckt älskade stortjejen, 15 år idag! :love: Den nya mobilen var uppskattad och full förståelse för att det inte blev så många andra paket. En bok, och lite annat smått och gott. Nu har lillebror fixat frukost på sängen åt henne och jag ska hjälpa maken med duschen. Det skulle kunna vara roligare än vad det faktiskt är. ;)

Stort grattis @Mini-Snurrfian :banana: 15 år, det är en stor födelsedag :)

Grannen nedanför fyllde moppe mitt i vintern... men han var ut och åkte samma dag, i typ halv snöstorm och -25! :D
 
Har precis satt in min första hemmagjorda bröddeg i form av frallor i ugnen! Spänningen är olidlig om de kommer bli #greatsuccess eller #epicfail :nailbiting:! I vilket fall är det ändå en härlig känsla att ha hemmabakt nygräddat bröd på morgonen :love:! Så nu får vi hoppas att det blir gott också :p
 
Intar kaffe och är vaken. Har sovit kalasdåligt och vaknat i ren panik flera gånger i natt.... så nu har jag ännu mera ont i kroppen :down: *suck*
Strax iväg till stallet och hoppas hästen står på alla fyra i dag :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 482
Senast: Avalbane
·
Kropp & Själ Hej! En psykolog kan ju inte skriva ut medicin det är jag medveten om. Imorgon har jag tid hos psykolog på vc, ej med läkare. Om...
Svar
1
· Visningar
267
Senast: Enya
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 262
Senast: MissFideli
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 038
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp