Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, ska Byggmax fortsätta i den här takten med tryckimpregnerat så blir det altan över hela tomten på en hektar snart. :laugh: S*tan vad mycket användbart det var i det här lasset, mycket grovt och en hög altanplank i botten som visserligen är kvistig bitvis men helt användbar bara man tänker sig lite för hur man bygger. :p

*Äventyret fortsätter,,,,,*


Ja visst ja, jag råkade visst köpa en begagnad nybesiktad släpkärra också som lastar ett ton och som jag får dra med Volvon så nu slipper jag låna släp och ha bråttom med att lasta av. :up:
 
Hemma från jobbet och är galet trött, men ändå rätt pigg.
Imorgon ringer klockan 05:45 men slutar 15:30 så det kan det vara värt
 
Lego är helt underbart när man vill att kreativiteten ska börja flöda tidigt i livet. :heart

Virke ja, jag blev tvungen att dela på lasset och ta en häck idag och nästa imorgon för tryckimpregnerat är riktigt tungt. Även fast jag delat på lasset hade jag nog "lite" övervikt (c:a 20% ungefär) :angel: och morgondagens häck är inte mindre så det innebär att jag betalat 33 öre kilot för virket. Åååå vad jag älskar Byggmax. :love:


*Undrar om nån mer köper virke på kilopris.* :D

Byggmax i "stan" ?`
 
Känner mig jävligt arg just nu! :rage:
Mötte en stor labrador på vår promenad nu som var lös och kom rusande och gjorde utfall. Jag fick in en stöt på den innan den hann få tag i min hund och både jag och min sambo röt på den, då gick den undan. Men den hann med att hota mig med under de sekunder som varade. Vad gjorde ägaren? Stod 50 meter bort och sa inte ett knyst, ångrar att jag inte kom för mig att skälla ut ägaren också!
 
Känns som jag inte har gjort så mycket till nytta idag. Har iof diskat, men annars bara sorterat resten av de 300 tryckknappar jag fick hem från aliexpress igår, tog sin lilla tid men det är klart nu. Tror jag ska duscha och sen gå och sova. Rätt trött.
 
Sista tågmötet har varit här i Smålandsstenar. Nu är det bara att vänta på att sandtåget kommer in i Värnamo så att jag får åka hem.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 701
Senast: Scata
·
Trädgård & Växter Kom på att vi måste göra något åt dammen till sommaren. Då kommer vi ha en liten bebis som kryper runt i trädgården. Även om givetvis...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
572
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
60 765
Senast: Mia_R
·
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
554
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp