Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Underbart väder idag! :love: Tur att vi bestämde att vi ska åka hem nästa vecka och inte imorgon. Det får gärna hålla i sig såhär ett litet tag till.
 
Vaken men fasligt trött! 7-16 sen ledig i tre dagar :up:
Känner mig sjukt nöjd att jag löste vinterns grovfoder behov i går :up: :bow: Vi har en enorm brist här omkring i år eftersom nästan alla 2:a skördar uteblivit. Jag är uppriktigt glad att jag inte har halm till hästarna längre ;)

Härligt :up: Det har ju blivit dålig skördar överallt verkar det som.
 
Är så himla uppskruvad :arghh::banghead: nästan springer runt hemma, hastiga rörelser, inhalerar maten och är så stressad att jag nästan får kväljningar. Vafan liksom :cautious:
 
Det här är det vettigaste jag gjort idag (även om jag grillar just nu):
20838460_331280933946534_3694548455910277120_n.jpg

:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
67 119
Senast: Scata
·
  • Artikel
Hästnyheter I början av veckan ägde FEI Sports Forum rum. Givetvis var FEI:s chefsveterinär Göran Åkerström på plats – för Hippson berättar han om...
Svar
0
· Visningar
453
Senast: Gunnar
·
Trädgård & Växter Kom på att vi måste göra något åt dammen till sommaren. Då kommer vi ha en liten bebis som kryper runt i trädgården. Även om givetvis...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
789
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
58 328

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp