Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? Del XCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stallkatterna blängde surt på mig igår kväll :cautious: då de brukar sova i boxarna som nu ekade tomma
Så det är väl bäst att gå ut och göra färdigt så de inte marscherar upp till huset i protest till kvällen :up:
 
Jag har sovit på verandan. Igår var det så varmt att jag näckade. Idag - not so much. Det regnar ute. Det är fortfarande gosigt under täcket men jag vill inte kliva upp. Brrr.... verandadörren har ju stått öppen i natt också. Jag lär få tända i spisen.
 
Städar. Jobbigt detta när du ska ha en inbjuden person som ska bo i din lägenhet. Känner stark frenesi för att åtminstone FÖRSÖKA få mitt hem att se sådär felfritt och pälsfritt ut.

Katterna hjälper till med att pälsa ned där jag hunnit städa så att jag ska hållas aktiv med Sisyfosarbete även såhär i semestertider.
 
Städar. Jobbigt detta när du ska ha en inbjuden person som ska bo i din lägenhet. Känner stark frenesi för att åtminstone FÖRSÖKA få mitt hem att se sådär felfritt och pälsfritt ut.

Katterna hjälper till med att pälsa ned där jag hunnit städa så att jag ska hållas aktiv även såhär i semestertider.

Gullekissarna :love: :love:


:D
 
Shoppat tidskriftssamlare. Här ska sorteras tidningar! Har alldeles för många symagasin.. Borde kanske sälja av några.
Men nej! Jag hamstrar vidare.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni några helt vardagliga småsysslor som ni tycker är orimligt jobbiga att utföra? De måste inte ens kännas jobbiga, ni kommer er...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
7 357
Senast: Pinus
·
Samhälle Jag har nog levt under en sten men insåg nyss att min åldersgrupp ska få höjd pensionsålder till 69år… sonens åldersgrupp minst 71år…...
14 15 16
Svar
308
· Visningar
11 006
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Min läkare på företagshälsovården har tabbat sig och skrivit saker i mitt senaste sjukintyg som jag absolut inte vill att min...
Svar
9
· Visningar
956
Senast: cambodia
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
4 085
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp