Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lycka till @LadyCovergirl!

@kolblakkur hade du inte bestämt dig om sommarjobbet? :D

Kl
Idag ska hästen få en ny omgång med klippmaskinen så han inte blir så varm på träningen och för att få bort pälsen som vuxit ut ojämnt. Frågan är om jag ska klippa honom mer än förra gången eller om jag ska behålla det tills vidare... Han har päls på ryggen (i storlek med ett schabrak) där kanten går upp över höftbensknölen och sen tillbaka ner mot baksida lår.

Hmm, såg att jag glömt min medicin igår på morgonen. Det betyder att jag gått hela dagen utan ångestdämpande och inte märkt något. Visserligen lite mer grinig än vanligt men det kan förklaras på andra vis :D




Lycka till :)

Hoppas mötet gick bra @LadyCovergirl .
Jag ska ut och fylla på mat hos ekorren och fåglarna.

Tack så mycket :bow:
 
  • Gilla
Reactions: MM
Har mottagningstid om tre minuter, hoppas att ingen kommer hit..
(Påminn mig om att aldrig bli läkare, psykolog, frisör, annan yrkeskategori som har drop-in ^^)
 
Precis tackat nej till en arbetsresa till Övertorneå (stavning?) känner att jag pallar verkligen inte 2n, 3 dagar med resa från helvetet sen basta, basta och basta.

Ja jag gillar att basta, ja jag gillar att åka skidor, snöskoter men... allt .blir så himla pressat och eftersom min diabetes har varit lite ansträngd det sista vill jag inte riskera något.
I alla fall inte med bara kollegor som inte kan så mycket om diabetes omkring mig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och har ohyggligt gulligt sällskap medans jag gör det:
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 650
Senast: Liten
·
Kropp & Själ Som en del i en resa jag gör har jag börjat med något jag kallar "en om dagen". Jag tänker att jag varje dag ska göra något som får mig...
2
Svar
20
· Visningar
1 371
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 119
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 380
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp