Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Somnade och sov i tre timmar. Vaknade nu vid 17 och känner mig värre än innan :yuck:

Tar jag mig iväg för tt äta middag någonstans om en stund kanske?
 
Hamnade just i Insta-bråk med ett Anna Book-fan :cool:
Bara för jag ifrågasatte att Anna Book lagt upp film från hennes dotterns dansklass och om hon frågat de andra tjejerna som syns på filmen om de vill bli exponerde på hennes insta?
Menar det är minderåriga vi pratar om.
Fick höra att jag minsann lägger upp bilder på min katt och har jag frågat den om det är ok :rofl::rofl::rofl::rofl:
Svarade att det är just MIN katt och att jag aldrig skulle lägga upp bilder på andras katter utan att fråga. Fick tillbaka "skaffa dig ett liv" :cool::rofl::rofl::rofl:
 
Hamnade just i Insta-bråk med ett Anna Book-fan :cool:
Bara för jag ifrågasatte att Anna Book lagt upp film från hennes dotterns dansklass och om hon frågat de andra tjejerna som syns på filmen om de vill bli exponerde på hennes insta?
Menar det är minderåriga vi pratar om.
Fick höra att jag minsann lägger upp bilder på min katt och har jag frågat den om det är ok :rofl::rofl::rofl::rofl:
Svarade att det är just MIN katt och att jag aldrig skulle lägga upp bilder på andras katter utan att fråga. Fick tillbaka "skaffa dig ett liv" :cool::rofl::rofl::rofl:

Jag tror jag just blev utslängd från Anna Books Instagram :nailbiting::eek::meh::cool:
:rofl::rofl::rofl::rofl:
 
Ska strax göra plättar till barnen, minstingen somnade precis så det är lättast att göra det nu :p vid tre ska vi på andra besöket hos logopeden i Landskrona.
 
Ååååh vad jag hoppas att vi får byta lönetant när vi byter till Transdevs lönesystem :arghh:
Mvh har fått dubbla sjukavdrag och ligger 15 000 back den här månaden
 
Fy fan :eek: ibland kan man funderar deras vad som egentligen krävs för att hålla på med löner :meh:
Eller hur! Och det är liksom inte första gången hon gör jättefel. Och standardsvaret är "det blir korrigerat på nästa lön för annars blir det jättejobbigt för mig nu". Man ba ja men gissa vad mer som är jobbigt? Att inte kunna betala sina räkningar. Men tråkigt att det är jobbigt för dig att fixa dina egna misstag :meh:
 
Har bokat vandrarhem i Ho Chi Minh! mest för att det såg ut som att de hade trevlig frukost.

Spenderat ett giftcard på 35 dollar från en art supply affär också. Beställde ett sett med 12 Derwent inktense pennor och ett sett med 12 Derwent pastell pennor. Har inte provat någotdera förut så tänkte att jag köper 12 av vardera istället för 24 av en så kan jag prova och kolla om jag tycker om dem.

Nu funderar jag på om det är ok att äta äggmackor till middag också eller är det bättre att jag släpar mig ut från lägenheten och äter ordentlig middag någonstans.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och har ohyggligt gulligt sällskap medans jag gör det:
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 650
Senast: Liten
·
Kropp & Själ Som en del i en resa jag gör har jag börjat med något jag kallar "en om dagen". Jag tänker att jag varje dag ska göra något som får mig...
2
Svar
20
· Visningar
1 371
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 119
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 380
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp