Bukefalos 28 år!

Vad händer?!?

malumbub

Trådstartare
Vad hände med min canasta-tråd?!?

Skrev ju en tråd där vi canastaspelare kunda samlas och när jag laddat upp den dog Buke (d v s webbläsaren fick ingen kontakt) och nu ser ajg bara rubriken, ingen text, inte ett inlägg...
Är det så bara här, eller är det nåt fel som alla ser?

:confused: :crazy: :cry:
 
Sv: Vad händer?!?

Det har hänt ett flertal trådar den sista månaden.

Du får helt enkelt skriva en ny.

Sedan ska en sådan här tråd ligga på Bukefalos-hjälp och inte på Senior :angel:
 
Sv: Vad händer?!?

malumbub skrev:
Vad hände med min canasta-tråd?!?

Skrev ju en tråd där vi canastaspelare kunda samlas och när jag laddat upp den dog Buke (d v s webbläsaren fick ingen kontakt) och nu ser ajg bara rubriken, ingen text, inte ett inlägg...
Är det så bara här, eller är det nåt fel som alla ser?

:confused: :crazy: :cry:

Det blev nått generalknas... Dubbelpostningar och annat..

EDIT: Den är ju här http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=608099
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vad händer?!?

Jag tänkte faktiskt mest skriva på senior för att som följd kunna skylla på invaderingen av alla SH-folk...men nu sabbade du min plan ju! :p

Annars hade jag faktiskt postat den på rätt ställe! Nu ville jag bara jävlas lite! :angel:
 
Sv: Vad händer?!?

Nope det har inget med dubbelpostningar att göra det malumbubs tråd råkade ut för.

Detta är ett helt annat fenomen.

Trådrubriken är det enda som öht finns och det går inte att svara på tråden eller ens skicka en synpunkt (Rapportera inlägget
report.gif
).

Du ser det om du följer länken du la in :angel:
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 660
Senast: Gabby_Ossi
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
810
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 895
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 649
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp