Bukefalos 28 år!

Vad har du för husdjur/ nästa enhörning/ draktråd

Vad har du för husdjur?

  • Jag har drake

    Röster: 16 17,6%
  • Jag har enhörning

    Röster: 11 12,1%
  • Jag är en drake/ enhörning

    Röster: 7 7,7%
  • Jag är utrotningshotad

    Röster: 36 39,6%
  • Min fru är en utomjording

    Röster: 5 5,5%
  • Jag har en Kånkenryggsäck istället för husdjur

    Röster: 10 11,0%
  • Jag har mustasch

    Röster: 6 6,6%

  • Antal omröstningsdeltagare
    91
:banana: Jag vann damklassen på klubbmästerskapet på jaktstigen idag! Att det sen inte var några andra damer som vågade ställa upp kan väl inte jag bli lidande för? :D

Imorgon så är det tävling för alla och då ska jag jobba på en station och kanske hinna skjuta också... :D
Jag ska ställa stora prickikorven på inoff. I ett svagt ögonblick gick jag med på att stå i fiket också... Jag är ett buttert barrträd...

ordet "Jaktstig" får plötsligt en helt ny innebörd för min del när snurriga fian skriver så där:D
Hade varit roligare. Då hade till och med jag kunnat delta...
Eh, känner att det här är rätt tråd för min fråga. Tror jag.

Jag har köpt solcellslyktor.:cool:
Glömde stänga av dem för laddning för två dar sen eller så. NU pratar de morsespråk!:nailbiting:
Och jag som suttit och tittat på Supernatural:nailbiting::nailbiting:
Jag kan inte morse - vad vill de tror ni?:confused:
De vill vad samma som alla andra? Ekonomiskt oberoende, världsherravälde och obegränsat med högkvalitativ belgisk choklad?
 
Jag ska ställa stora prickikorven på inoff. I ett svagt ögonblick gick jag med på att stå i fiket också... Jag är ett buttert barrträd...


Hade varit roligare. Då hade till och med jag kunnat delta...

De vill vad samma som alla andra? Ekonomiskt oberoende, världsherravälde och obegränsat med högkvalitativ belgisk choklad?
Glöm inte SEX, vem vill inte ha sex? :p
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Tjatter Jag fick en inbjudan till en grej "nästa lördag" och insåg efter att ha pratat med värdinnan att hon och jag har olika uppfattning om...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 934
Senast: Asko
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har haft lite olika sorters husdjur genom åren. Samtliga har varit pälsbeklädda däggdjur. Nu var det tydligen dags att skaffa...
2
Svar
20
· Visningar
3 349
Senast: Magiana
·
  • Artikel
Hästnyheter Storsatsning är på gång i Bara – Svensk galopp väljer att bygga Sveriges näst största tävlings- och träningsanläggning i närheten av...
Svar
0
· Visningar
537
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Tjatter Kära Buke, Jag vill ha ett husdjur och har kommit fram till antingen enhörning eller drake. Har ngn här erfarenhet av dessa? Fördelen...
100 101 102
Svar
2 035
· Visningar
93 983
Senast: ullo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp