Bukefalos 28 år!

Vad har hänt? :o

Sv: Vad har hänt? :o

:eek:
Så lättvindlingt sätter jag inte mina bokstäver på pränt! Det vet du väl att man måste överväga noga vad och var man skriver innan man postar - always! :D
Men okej, jag ska prova, nån dag. Nu har jag ansökt om att få lägga till en vän - så vi tar en svettig väntan i taget! :angel:
 
Sv: Vad har hänt? :o

KL

De här vännerna då - vad ska man "ha dem till" s.a.s.? Finns det något särskilt syfte?

Kul och spännande att det händer lite f.ö. (även om många förändringar i regel är av ondo ;)). :laugh:
 
Sv: Vad har hänt? :o

*kl*

Jag måste bara säga att jag gillar de nya funktionerna i profilen!

Sen är det så hiskeligt spännande och se om det kommer något mer nytt..
 
Sv: Vad har hänt? :o

KL

Nu kommer jag och tjötar om bilderna igen ;) Men andledningen till att jag gått in på någons sida är för att kolla deras bilder. Skulle det iaf inte kunna finnas en liten länk till deras uppladdade bilder.. eller? :)
 
Sv: Vad har hänt? :o

Gunnar! Det här med 'vänner'...jag skulle vilja veta vitsen med det. Just nu känns det lite facebook-look-a-like "den som har flest vänner vinner" typ, och det vill jag inte tro är syftet med funktionen här på buke.

Vid en liten förhandstitt häromkvällen som du lyckades lägga ut, hann jag se något som handlade om 'grupper' - är det en kommande komplettering av 'vänner's funktion & syfte?
Alltså, möjligheter till slutna grupp/ämnesdiskussioner mellan anslutna 'vänner'? Eller spånar jag ut i det blå nu? (Jag har för mig att jag sett den funktionen på annat vBullentin-forum)
 
Sv: Vad har hänt? :o

Jag blir alldeldes trött av sånt. Jag finns på facebook men är aldrig där för jag orkar inte med alla grupper och hålla reda på vilka som ska kopplas hit och dit. (Svarar bara när Zlatan skickar kul inbjudningar). Ska Buke utveckas dit så kommer jag att svara nej på allt gruppgrejs bara så ni vet.:crazy:


68 besökare på min profil. Jag som inte har något skrivet där. Hälften av namnen på de som kollat min profil är namn jag aldrig ens sett på Buke. Jag är kanske intressantare än jag tror.:angel:


Tips: Ni kan skriva vad ni vill på meddelande i min profil, jag kommer aldrig att komma ihåg att rensa. Passa på och hoppa på bäst ni vill.
 
Senast ändrad:
Sv: Vad har hänt? :o

KL

Om det bara står antal besökare på min sida men inget namn alls, betyder det att alla som har vart på min sida är anonyma?
 
Sv: Vad har hänt? :o

Japp.. jag har haft flera besökare, men bara en syns med namn.

De andra är antingen folk som surfar osynligt eller oinloggade gäster. Kan man för den delen inte spärra att oinloggade inte kan se profilerna?
 
Sv: Vad har hänt? :o

*Vänner* är för att vi skall hitta Bukes "Innegäng" förstår du väl?

Men det kan ju vara bra att se vilka som är kompisar.
Det kan ju förklara en del när man diskuterar i trådar.
 
Sv: Vad har hänt? :o

Jag accepterade dig som vän på min lista. Kom jag då automatiskt upp på din lista också? Eller måste jag ansöka tillbaka?
 
Sv: Vad har hänt? :o

Det här med 'vänner'...jag skulle vilja veta vitsen med det

Samma här. Jag var glatt ovetande om alla ändringar men tittade in och tyckte det såg jättefint ut! :banana: Tills jag såg Vänner-listan och insåg att den var lika tom som plånboken. Betyder det att jag är pank OCH vänner-lös?? Att vara pank kan jag stå ut med (maken jobbar :devil:) men att vara så uruselt kompismateriel att man inte har en enda person på Vänner-listan...ja, det känns tungt... :angel: :D

Jag utlyser en tävlan om vem som har minst vänner och lägger mig i ledningen direkt! :bump: :D
 
Sv: Vad har hänt? :o

Ha - men tänk om vi vill vara vän med dig då.

Jag gillar inte det här med vännerlistan heller så bara för det tänker jag skicka massor m förfrågningar och känna mig jätteledsen om jag blir dissad.
Jag börjar m dig, Jillybean.
 
Sv: Vad har hänt? :o

Å så nu skickade jag en till Gunnar.

Alltså - vad ska man ha en sådan lista till - så att man kan ha kotterier med bara sina vänner och slippa alla andra som kanske tycker "fel".
Nu blev jag deprimerad och får nog starta en tråd om detta för charmen m Buke är just att ALLA är med - på gott o ont ibland, men bäst för det mesta.
 

Liknande trådar

Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
481
Senast: Rosett
·
Kläder & Bli fin Noterade att mina nytvättade vita strumpor inte var helt vita längre. Någon som har idéer vad som hänt, och om jag kan få dem vita igen.
Svar
7
· Visningar
621
Senast: Mia_R
·
  • Artikel
Hästnyheter Vintermeetinget är slut. Nu snackar vi Elitloppet. Eller ska vi kalla det Daniel Redéns lopp?
Svar
0
· Visningar
101
Senast: Gunnar
·
Relationer Vet inte ens vart jag ska börja. Fick starta ett anonymt konto för jag känner att jag måste få skriva av mig lite just nu. Igår blev...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
14 675
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp