Bukefalos 28 år!

Vad har ni för Distans planer för 2006???

Sv: Vad har ni för Distans planer för 2006???

Om jag inte minns fel så blir det ingen PP-ritt på Nybygget men Björkviks Ryttareförening ordnar ju en PP-ritt i Björkvik (mörtbol) ist den 1/4 -06...kanske kan va nått ...
 
Sv: Vad har ni för Distans planer för 2006???

Ja det låter intressant! Tack för tipset!
 
Sv: Vad har ni för Distans planer för 2006???

Först ska jag (förhoppningsvis - peppar, peppar) föda en bebis i april eller maj. Sen hoppas jag kunna rida någon eller några ritter mot slutet av säsongen. :)

Jag hoppas att vi då även har en ny häst, som ska ut på CR. Men det bli mest min man som får träna den nya hästen.

Musse är en sådan trygg gentleman, så han får bära mig och magen så länge jag fortfarande kan ta mig upp på honom.:D
 
Sv: Vad har ni för Distans planer för 2006???

havreflinga skrev:
Först ska jag (förhoppningsvis - peppar, peppar) föda en bebis i april eller maj. Sen hoppas jag kunna rida någon eller några ritter mot slutet av säsongen. :)

Jag hoppas att vi då även har en ny häst, som ska ut på CR. Men det bli mest min man som får träna den nya hästen.

Musse är en sådan trygg gentleman, så han får bära mig och magen så länge jag fortfarande kan ta mig upp på honom.:D

Ohh grattis, vad roligt att det skall bli en bebis. Jag är alltid lika förbluffad över dessa distanskvinnor som rider ritter långt in i sin graviditet och som startar upp med sin man som groom och som matar sin baby i grinden. Jag hade aldrig orkat det när jag hade småttingar. Men det är underbart att han barn, men även underbart när de blir stora självständiga tonåringar. :D

Hälsning Maja
 
Sv: Vad har ni för Distans planer för 2006???

har tänkt o sitter o längtar redan nu att tävlingarna skall börja igen
om allt går som väntat och hästarna håller sig friska har jag o erich
planerat
nybygget 16 mil
vedmarritten 8 milkinnekulle 8 mil
göingeritten 14 mil
dacke 8 mil
fornaboda 12 mil
billingeritten i våran klubb 8 mil
karolinerritten 12 mil
simlångsritten 16 mil
sedan kan man ju alltid drömma att alla går vägen
mvh anne
 
Sv: Vad har ni för Distans planer för 2006???

Grattis!!! Hoppas det blir en ny liten havreflinga då! :D
 
Sv: Vad har ni för Distans planer för 2006???

cetzyboy skrev:
Hoppas på !!

Berga
Nybygget
Rönningeritten
Wasaritten
Sydnärke
och någon Gotland kanske ??
Om det finns rätt klasser på dessa och om tid och pengar räcker!
/Cetzy

Var är bergaritten?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 570
Senast: Farao
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 336
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 777
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 194
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp