Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min syster vet nu om att jag anmälde mig till att läsa vård-och omsorg. Men ingen annan vet om det och kommer heller inte säga det. Lär ju ändå skita sig p.g.a. ekonomin. Arbetsterapeuten sade ju det att hon kom inte på förrän hon var 40 vad hon ville bli så hon utbildade sig till det. Jag blir så trött på sådant och svarade "Ja, men ni har heller inte bekymret med ekonomin. Du hade möjligheten och det löste sig på så sätt. Det är så himlans opositivt att höra hur andra utbildat sig till höger och vänster när de inte har bekymret om att de inte kommer få CSN".
 
Ok. Jag tror jag måste inse att jag mår sämre just nu än jag trodde. Har haft yrsel från och till sedan i fredags. Har haft sådana episoder vid två tillfällen tidigare, båda kopplade till att jag varit extremt stressad på jobbet. Har då varit hemma en vecka och vilat upp mig, och problemen har försvunnit. Har då också jobbat med förändringar i min attityd till jobbet och det har blivit ok. (Dessa episoder kom med ungefär ett års mellanrum). Den här gången har jag inte känt mig stressad och jag trodde helt enkelt yrseln berodde på något annat.

Nu kom svärmor och knackade på dörren för att hämta fönsterputsaren vi hade lånat och jag hittar inte laddaren. Har letat på alla upptänkliga ställen och den är bara borta. Och då bröt jag ihop en stund...

Nej, jag tror inte att jag mår så bra nej.
 
Ok. Jag tror jag måste inse att jag mår sämre just nu än jag trodde. Har haft yrsel från och till sedan i fredags. Har haft sådana episoder vid två tillfällen tidigare, båda kopplade till att jag varit extremt stressad på jobbet. Har då varit hemma en vecka och vilat upp mig, och problemen har försvunnit. Har då också jobbat med förändringar i min attityd till jobbet och det har blivit ok. (Dessa episoder kom med ungefär ett års mellanrum). Den här gången har jag inte känt mig stressad och jag trodde helt enkelt yrseln berodde på något annat.

Nu kom svärmor och knackade på dörren för att hämta fönsterputsaren vi hade lånat och jag hittar inte laddaren. Har letat på alla upptänkliga ställen och den är bara borta. Och då bröt jag ihop en stund...

Nej, jag tror inte att jag mår så bra nej.
:heartheart:heart
Var försiktig med dig! Tänk på att hjärnan läker bäst under sömn så det är inte fel att sova mycket.
 
Ringt vc så det är klart.
Nu vänta på en kanalgubbe
Ska man bli sambo med en sportnörd så vill den ha fler kanaler än jag har haha.
Nejdå det är fotboll och hockey och vi kommer ha två tv så kommer inte lida så mycket.
 
:heartheart:heart
Var försiktig med dig! Tänk på att hjärnan läker bäst under sömn så det är inte fel att sova mycket.
Ja kuratorn var mycket bekymrad över min sömn som säkert bidragit till den långsamma återhämtningen sen utmattningen .
Jag gav honom lov att diskutera det med min läkare.
Ska få massage hos sjukgymnasten med.
Vad jag inte skulle ge för att vakna utvilad en morgon :/
Tror att det skulle laga mycket av min utmattning att faktiskt få sova
 
Ok. Jag tror jag måste inse att jag mår sämre just nu än jag trodde. Har haft yrsel från och till sedan i fredags. Har haft sådana episoder vid två tillfällen tidigare, båda kopplade till att jag varit extremt stressad på jobbet. Har då varit hemma en vecka och vilat upp mig, och problemen har försvunnit. Har då också jobbat med förändringar i min attityd till jobbet och det har blivit ok. (Dessa episoder kom med ungefär ett års mellanrum). Den här gången har jag inte känt mig stressad och jag trodde helt enkelt yrseln berodde på något annat.

Nu kom svärmor och knackade på dörren för att hämta fönsterputsaren vi hade lånat och jag hittar inte laddaren. Har letat på alla upptänkliga ställen och den är bara borta. Och då bröt jag ihop en stund...

Nej, jag tror inte att jag mår så bra nej.

Ta hand om dig :heart :heart
 
Ja kuratorn var mycket bekymrad över min sömn som säkert bidragit till den långsamma återhämtningen sen utmattningen .
Jag gav honom lov att diskutera det med min läkare.
Ska få massage hos sjukgymnasten med.
Vad jag inte skulle ge för att vakna utvilad en morgon :/
Tror att det skulle laga mycket av min utmattning att faktiskt få sova
Min hjärna är väldigt tydlig men sånt i perioder. Då kan jag lätt sova 10-12h/natt. Visst, jag missar egentid och sånt på kvällen, men det är bättre att kunna sova och må bra! :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 390
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
39 767
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 394
Senast: tuaphua
·
  • Artikel
Hästnyheter Felfritt på hinder men en hel del tidsfel. "Jag är jättenöjd, hade inte kunnat gjort det bättre," säger fälttävlansryttaren Frida...
Svar
0
· Visningar
169
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Sojasås + katter
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp