Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Wohoo en på jobbet är sjuk så vi måste ringa och avboka hennes patienter. Nya tider att erbjuda är i mitten av Januari!
 
Är glad att jag ska börja lite senare idag pga möte på em som jag vill vara med på. Segt är visst bara förnamnet.. men nu är det dags att sätta fart!
 
Hemma idag. Har en efterhängsen huvudvärk som inte vill försvinna. Har försökt ignorera bort den, men det har inte hjälpt, så nu försöker jag med vila istället. Tänkte fluffiga runt i onepiece hela dagen. Eller i alla fall tills det är dags att köra lillungen till träningen ikväll.
 
Mot jobbet, Capio vårdcentral ringer runt 11. Jag har frusit halva natten. Men det är bara att ta nya tag. Man är inte döende för att man har en UVI.
 
Riktigt trött idag. Vet inte varför, bara en fet energidipp. Seg förmiddag väntar, sedan personalmöte. Efter det en visning av presumtiv BR och bjudningsångest.

Skulle vilja ligga i sängen hela dagen egentligen, äta honungscashew och slötitta på de förlängda tre första avsnitten av säsong N av QI med min secret crush Sandi Toxvig. Förkylning på ingång? Dunno.
 
Är på väg hem från jobbet.
Är riktigt dunder trött hela dan. Vet ej om det är vädret eller att jag fick ta en extra ångest tablett igår kväll innan jag la mig
 
Vaknar med förkylning och till ety meddelande om att den andra jäkeln bjudit över mig igen :meh: dunkade i med mitt maxbud nu och sen får det vara bra.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 390
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
39 769
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 395
Senast: tuaphua
·
  • Artikel
Hästnyheter Felfritt på hinder men en hel del tidsfel. "Jag är jättenöjd, hade inte kunnat gjort det bättre," säger fälttävlansryttaren Frida...
Svar
0
· Visningar
169
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp