Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
En som inte ser någon mening med något längre ska imorgon vid 08 träffa arbetsterapeuten (fast ska nämna för henne att hon numera kommer heta plågoterapeuten) och syon på en skola.. känns dock helt meningslöst.
 
I kväll vill jag bara skrika rakt ut och dra i handbromsen.... men livet tickar på och världen har inte tid att stanna upp.
 
Nyss varit i luren med SOS. Bor nära en större väg med en stor korsning (där det ofta verkar svårt att följa ljussignalerna) och när jag stod och borstade tänderna small det ordentligt. Ringde direkt, lämnande info halvt hängande ut genom vardagsrumsfönstret "jomen det är två bilar, nej ser inte om någon sitter fast". 6 min så var räddningstjänsten på plats och ambulanser är där nu med. Hoppas det gick bra för de i bilarna...
 
Nyss varit i luren med SOS. Bor nära en större väg med en stor korsning (där det ofta verkar svårt att följa ljussignalerna) och när jag stod och borstade tänderna small det ordentligt. Ringde direkt, lämnande info halvt hängande ut genom vardagsrumsfönstret "jomen det är två bilar, nej ser inte om någon sitter fast". 6 min så var räddningstjänsten på plats och ambulanser är där nu med. Hoppas det gick bra för de i bilarna...
Men fyy så otäckt!
 
Jag brukar ha den i sängen :)
Får testa det då :)
Tänkte att det kanske hjälper lite mot sömnlösheten .
Ska jag gå på vad kuratorn sa så är det lååååång tid innan jag är helt på banan.
För att verkligen komma tillrätta med allt.
Han ställde väldigt bra frågor som jag inte alltid kunde svara på, men var helt slut när jag gick därifrån.
Nästa möte om ett par veckor
 
Jag vann auktionen (och särbon kollar inte här vad jag vet så det är säkert att lägga in bild :p):
236947395_43ea60c2-60e5-4280-ac2d-83569eefc914.jpg

Jag har en liknande till kolbriketter och han gillade den så mycket när jag köpte den.

Fin Kolhämtare!:up:
De funkar fint som blomkrukor med
 
Har börjat städa lite in för julstakar och gardiner i dag.
Nu tar jag ett halvt glas rött och har tvn på.

Svartsjön....ursäkta men vilken dynga! Är det ett gäng fjortisar som skrivit manus efter att ha sett på ett gäng 80-talsskräckisar:confused:
 
Eftersom det är för sent för att sitta vid symaskinen (vill inte gärna väcka mina grannar...) så lyssnar jag på ljudbok: Ugglan dödar bara på natten och dricker lite te. Ska göra kakor tror jag. Har färdig kakdeg i kylskåpet :)
 
Mina underarmar vill gå i pension, tur jag bara ska sitta i telefon och knappa på datorn idag :p

Ja och träna tabata ikväll då. För då kommer allt kännas mycket bättre *lever i förnekelse* :p
 
Idag går det verkligen inte många tåg. Sitter i Värnamo och brukar ha runt tio tåg i timmen här. Idag är ca 80% inställda. Det här är inte bra, som lokaltågklarerare krävs det att tågen går för att vi ska få behålla jobben.
 
Idag går det verkligen inte många tåg. Sitter i Värnamo och brukar ha runt tio tåg i timmen här. Idag är ca 80% inställda. Det här är inte bra, som lokaltågklarerare krävs det att tågen går för att vi ska få behålla jobben.
Vad är orsaken till de inställda tågen? Det är ju inte direkt nått snökaos nu som kan ställa till det :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 541
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
40 650
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 528
Senast: tuaphua
·
  • Artikel
Hästnyheter Felfritt på hinder men en hel del tidsfel. "Jag är jättenöjd, hade inte kunnat gjort det bättre," säger fälttävlansryttaren Frida...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp