Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens planer blev uppskjutna till imorgon så dumt men det var nödvändigt att vila en stund tyvärr somnade jag och sov för länge på kuppen. :o
Nya försök och just nu är motivationen inte ens 0 men borde väl hinna ändra sig tycker jag.
Göra trista nyttosaker som är ett måste kommer man ju inte undan ändå så hoppas på det bästa.
 
Någon som kan ge julklappstips till historieintresserad 8 åring?
Hur historieintresserad är hen? Om det är på en allmän nivå kan en prenumeration på Allt om historia eller liknande tidningar vara bra. Är det istället mer specifikt intresse skulle jag försöka hitta böcker om just det. Det finns både lättläst och "svårare" och det är svårt att avgöra vad som passar bäst utan att veta hur personen är.
 
Men vilken :turd: :devil:, började tapetsera om köket för en stund sedan, första våden upp och inser då att jag måste måla hela köket INNAN jag kan tapetsera om :banghead::banghead::banghead:
Jaha,så går det när man tapetserar med en vit tapet som har svart mönster o sen vill byta till en som är vit o ljusgrå randig, det lyser igenom :mad::cry::devil::rage::arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 541
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
40 649
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 526
Senast: tuaphua
·
  • Artikel
Hästnyheter Felfritt på hinder men en hel del tidsfel. "Jag är jättenöjd, hade inte kunnat gjort det bättre," säger fälttävlansryttaren Frida...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Avliva aggressiv hund
  • Kattsnack 3 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp