Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har förstått att det är smidigt, men det tar inte bort min skeptism mot att behöva använda mitt mobilnummer, som jag inte vill ge ut till vem som helst.
Äh varenda kotte som vill det och är lite insatt får busenkelt tag på ditt mobilnummer, hur tror du annars telefonförsäljarna hittar ditt?

Skulle jag vara ute efter ett mobilnummer och inte vet vad personen heter så finns det 100 sätt att skaffa det ändå tex. genom detektivarbete för ditt registreringsnummer på bilen du äger är offentligt och kan direkt användas för personsök.

*Du ska inte tro att vi slutat hålla koll på dig bara för att du inte är paranoid längre.* :devil:


:p
 
Har du älghjärtat kvar i maj-juni när jag förmodligen ska hälsa på kompisen som flyttade till Falun? (Hon bor förresten i samma område som din släkting, tror jag.) Fast då finns ju ingen snö att skotta. Men vid det laget borde jag vara fantomenstark av allt skottande och kan göra annat av styrkekaraktär :up:

Det går att anordna något ätbart (inkl hjärta). Jag kanske har fått veden vid det laget... :sneaky:
 
Handlat, gjort stallet, ätit middag (som min kära mamma lagade idag :love: ) och startat tvättmaskinen. Nu tänkte jag krypa upp i soffan och läsa en stund.
 
Börjat plocka undan tomtarna men jag mår inte riktigt bra känner jag, orken tryter rätt rejält efter bara 30 min och då måste jag hänga på Buke :angel:

Men det går frammåt! Min stora stjärna på 1 meter i diameter får hänga kvar i vardagsrumsfönstret ett tag till för den är så vacker :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 576
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
23
· Visningar
1 407
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
70 71 72
Svar
1 424
· Visningar
57 418
Senast: Exile
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
19 20 21
Svar
408
· Visningar
25 327
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • HUND MAGKATARR...
  • Rumsren - hur gör ni på natten?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp