Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi? Del XXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jisses....man bor verkligen på landet när sambon rastar hundarna i endast kalsonger, toppluva och pannlampa.

"Ska du verkligen gå ut sån?"
"Vadå då? Vem ska se mig? Det är ju skönt ute..."
:o
Jag brukar kuta ut efter posten i det allt för stora dykarunderstället jag fick med i ett annat köp, tänk dig toppluva, fordrad "onepiece" där arslet hänger jäms med knävecken och så gummistövlar. Vadå "lantis"? :p
Skulle brevbäraren se mig skulle han köra av vägen. :laugh:
 
Stackars grannen körde förbi när jag kom och det var första gången hon såg utstyrseln. Hon fick ett skrattanfall så hon höll på att kissa på sig och köra i diket. :rofl:
Förresten så ska hon inte säga så mycket för skjutsa barn till skolan i skitiga och trasiga stallkläder där brallorna var spruckna lite "här och där" har hon lyckats med när det var kris en gång och när hon kom hem så stod jag och väntade på henne. :D

Landet du vet,,,,,,,landet. :p
 
NÄ men vad FASEN, nu ger jag upp. O_o Vad fan gör jag, jag sitter här och försöker hitta en häst stamtavla som en galning av ren nyfikenhet, det är för sent.. eh, för tidigt (:cautious:) för sånt här!
Om någon kan hjälpa mig så är det den här hästen jag pratar om. Har sökt på norska sidor som jag hittat, och kollat efter föl undan ston efter animo men ingen av dem har clooney/washington som pappa :arghh: för att inte tala om namnet heller ... :cautious:

Ja, jag slösar bort alltför mycket tid på ren nyfikenhet. :banghead:
 
..... Och så är man klarvaken när katten lyckas jaga in en stor geting in till ens sovrum och man vet inte om man lyckades ta död på den med den sista smällen :banghead::banghead::banghead:
Kommer inte att kunna sova, kanske lika bra det :meh:
 
Jag smällde åtminstone inte den mot min säng men den. är. i. mitt. SOVRUM :arghh:
Har jag nämnt att jag är typ rädd för getingar? :meh:
 
6357381671217046201728690141_CSzr4Kli9PfTv2Br_M00eL1BA21Zgz59y_Ah6BJS89OAWz0wHbiBFEkL76e047QFKj7Zd1XCpX8SZK7Nw-mJr_lsPySJE3B-gCwtlzzgl9H0pPFweihmB8y3O1iTvoW1qT1QtO0
 
vill släpa fram symaskinen men min käresta sover i rummet intill och jag vill inte väcka honom. Men å andra sidan sover han genom det mesta. Kanske är lugnt ändå. Väntar lite till sen så!
 
@GotAsecret
Jag älskar din avatar. Bästa argument någonsin! Passar perfekt på min snarkande kärlek inne i sovrummet (och min pälsklädda kärlek på stolen bredvid, fast hon är snygg förstås och gillar allt som går att äta, om det passar för dagen).


Varför är jag så förbannat trött hela tiden! Dumma medicin :mad: Får väl hoppas biverkningarna går över, för den verkar funka bra annars. Är både lugn och fokuserad utan att bli hyper. Men jag är så gäspig hela tiden, får kramp i käkarna av allt gäspande!
 
Funderar på att avstå fb ett tag.
Men jag har ju en del vänner där som jag enbart har kontakt med genom fb eftersom det är enklare.
Svårt val.
Många saker där gör mig bara ledsen så jag borde egentligen ta en paus.
Rensa vänlistan och starta på nytt sen
Lita på magkänslan när jag rensar med.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
695
Senast: Piaff
·
Svar
1 894
· Visningar
102 742
Senast: Barret
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
4 389
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 563

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp