Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi? Del XXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit ute på morgonens rastning :) Nu är hon superpigg och springer rundor. Lämnar över henne till mannen om typ 40 min för då ska jag iväg och jobba.
 
Världen är ur led, "på min tid" när jag var ung och hade tagit körkort var en bil högsta önskan men nu slänger folk bilar efter mig. VARFÖR fixar man inte mekaniken när karossen är fin och fortsätter slita på bilen? Jag kunde inte säga nej till en gratis Volvo V70 med drag, jag är alldeles säker på att den får ett nytt liv hos nån hästägare eftersom den får dra 1600 kilo.
 
@athena_arabians
Om du inte kommer åt dom i mitt fb-album så får du ett smakprov här direkt i tråden. Det är dock sisådär 60 bilder i albumet, så jag ska nog inte spamma tråden med allihop ;) . Vill du testa länken igen så finns den här
14290034_1103381136404392_6606632325020770067_o.jpg

(låt bli att kolla i stor storlek, facebook tar död på kvaliteten fullständigt)
 
Klockan är 08:38. Visst borde jag kunna starta en maskin tvätt? Mvh hon som ska iväg vid 12 och måste hinna tvätta en maskin innan imorgon och helst ha träningskläderna och underkläder torrt tills imorgon.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
678
Senast: Piaff
·
Svar
1 249
· Visningar
68 134
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 471
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
13
· Visningar
575
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp