Vad i hela friden gör vi? Del XXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är jag vaken på riktigt. Var precis som jag trodde tvungen att gå ut med hunden tidigt i morse så jag gick och la mig igen efter det.
 
Ok jag gav upp och filade ner naglarna någon millimeter :angel:

Fattar inte hur jag kunnat ha jättelånga naglar medans jag hade häst. Dom är ju ivägen :o
 
Har slösat bort en förmiddag på ingenting. Önskar jag kunde slösa bort en förmiddag utan att få dåligt samvete över allt jag inte har gjort än. Vem kan jag räcka över min to-do-lista till?
 
Ok jag gav upp och filade ner naglarna någon millimeter :angel:

Fattar inte hur jag kunnat ha jättelånga naglar medans jag hade häst. Dom är ju ivägen :o

Jag får nästan lätt panik och känner mig smutsig om mina naglar vuxit förbi fingertoppen så de klipps ofta :D Efter jag fick vitaminer på recept växer de så förbannat bara, väldigt irriterande :cautious:
 
Jag får nästan lätt panik och känner mig smutsig om mina naglar vuxit förbi fingertoppen så de klipps ofta :D Efter jag fick vitaminer på recept växer de så förbannat bara, väldigt irriterande :cautious:

Mina egna växer också bra men dom är så veka och skivar sig.

Så detta är ett experiment. Får se om jag kan ha lite naglar iallafall. Ser ut som en bilmekaniker i händerna annars....

Det är svart under naglarna och det ser som tja ovårdat, äckligt, smutsigt mm ut.

Jag vill gärna ha lite längd på dom. Tycker det ser så fräscht ut om man kan ha välvårdade naglar med lite lack på.
 
Träffade brudparet till frukosten nyss så de verkar ju sovit på samma hotell iaf :p

Jag är verkligen ingen traditionell typ men om jag hade gift mig så hade jag nog räknat med att min snubbe ville tillbringa bröllopsnatten med mig och inte mina kompisar?
 
Inte så farligt med särbon, det är bara mjölk (och då i större mängd) som ställer till det. Creme fraiche, grädde osv går bra.
Det är skit(höhö)skumt för det är väldigt olika hur Gangstern reagerar. Ibland funkar vissa saker och gången efter flippar magen på exakt samma sak. Jag har gett upp att försöka se ett mönster och kör så ren matlagning jag kan. För min egen skull, han störs ju inte av det. :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
611
Senast: Piaff
·
Svar
810
· Visningar
42 898
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 370
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
177
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp