Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lite tidigt för motdemonstration än, men viftar med norska flaggan under näsan på Jiddra, som den invandrare jag är :)
 
Ger upp på oljudet i bilen och går ut o släpar fram garagedomkraften för byte till sommardäck.
 
Väntar på att kunna åka ifrån Landeryd. Jag och Syster ska äta lite lunch innan hon ska åka hem och jag vidare till Smålandstenar för att jobba lite där med.
 
Undrar om jag ska ta med Laptopen upp i salongen på färjan idag? Enkelt sett att slå ihjäl 5 timmar överfart och WiFi är ändå gratis ombord om en lite trögt på datorn.
 
Ok... Jag antog dejt eftersom det var lite pirrigt :)
Nja, det är väl lite pirrigt då jag ska åka till en kollega, där ska vi byta bil till en buss, som jag ska köra, sen ska vi hämta upp en annan kollega, för att sedan åka hem till en annan kollega (som jag aldrig varit hemma hos innan) och där ska vi ha lite "förfest" innan vi åker till bowlingen, så ja det är lite pirrigt. Jag har inte gjort något sådant här på länge.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
677
Senast: Piaff
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 088
Senast: Marita73
·
Svar
1 208
· Visningar
65 707
  • Artikel
Hästnyheter Förra året tog Frida Andersen en andraplats i Agria Top 10 Indoor Eventing. I år trodde hon först inte att det skulle räcka till en ny...
Svar
0
· Visningar
134
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp