Bukefalos 28 år!

Vad i jösse namn pysslar vi med? Del XXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dammsuga kan jag fixa! Bara jag slipper organisera :wtf:

Måste ta tag i resten imorgon. Sonen kommer knappt ut ur sitt rum just nu :angel:

Får väl langa in mat och en flaska vatten åt honom ibland så han överlever :o
Haha du ser, perfekt arbetsfördelning, jag organiserar hos dig, du dammsuger hos mig :idea:

Lite "semester" vid göta kanal kanske :idea::angel:
Haha har du också nått som behöver fixas :p
 
Grönsaker ! Går det att äta ?Känns man har fuskat med träningen i tre veckor .Men jag fick se hur skitigt tvättstället var underifrån och lika datorbordet när jag hamnade på golvet då benen sa upp sig och jag fick vänta på att dom ville röra på sig igen .. ska nog överlåta städningen till damen i fortsättningen :p
 
Jag tror solen tog lite idag. Hoppsan. :o

20160612_201710.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 958
Senast: orkide
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 331
Senast: mars
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 553
Senast: Juli0a
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 740
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Valp 2025
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Insektsspray
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp