Vad känner han?

Sv: Vad känner han?

Jag frågade varför han inte var i skolan och så idag, tydligen hade han sovit jättedåligt i natt och hade därför inte kommit upp ur sängen. Haha ganska boring sms så att säga men slängde iväg en fråga om han vill ses imorgon eller torsdag över en kopp kaffe eller film nu också... Måste få veta om han vill ses igen, om inte så ska jag ändå inte till skolan imorgon och sen är det snart höstlov så då finns det lite tid till att slippa det mest pinsamma ;)
 
Sv: Vad känner han?

Om du får ett negativt/inget svar så tycker jag verkligen att det är idé att släppa det. För din egen skull :)
 
Sv: Vad känner han?

+1 :)



Och för att citera Håkan Hellström: "Det gör ont att veta, men lika ont att undra" :bow:
 
Sv: Vad känner han?

Och så fick jag svaret. Han svarade inte på messet när jag frågade om han ville ses igen så jag skrev ytterligare ett där jag tydligt skrev: Vill du bara vara vänner så kan du säga det. det är isf helt okej. Och då svarar han: Jag tycker verkligen du är söt och rolig att umgås med men jag kan inte hitta kemin och vill inte vara den elaka och säga det men jag hoppas att vi ändå kan vara vänner och prata ihop.

Känns faktiskt helt okej. Är bara skönt att veta, nu kan jag ju gå vidare.
 
Sv: Vad känner han?

Bli nu inte förvånad om han lägger in nån charmoffensiv enbart för att behålla ditt intresse och få bekräftelse, alternativt få ligga på fyllan.

Mvh Luttrad82
 
Sv: Vad känner han?

Nej, nu får han skylla sig själv, han gick ju miste om ett riktigt kap :p Hahaha, men nu placerar jag definitivt honom på vänner hyllan och då blir det inget fyllehångel etc.
 
Sv: Vad känner han?

Bli nu inte förvånad om han lägger in nån charmoffensiv enbart för att behålla ditt intresse och få bekräftelse, alternativt få ligga på fyllan.

Mvh Luttrad82
Skulle inte förvåna mig alls.

Mvh har inte alls gjort så mot killar, verkligen inte! :angel:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
10 275
Senast: Araminta
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 298
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 341
Senast: Hazel
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 610

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp