Bukefalos 28 år!

Vad kallas den lilla cykeln?

kolblakkur

Trådstartare
Förr kunde man se dem lite varstans, typ Cresent/Monarkcykel med bland annat mindre hjul, till vuxna. Nästan som en barncykel fast för en vuxen. Är det någon som vet vad cykelmodellen heter? Är på jakt efter en :)
 
En... minicykel? Sån där som ofta var hopfällbar, och hade två växlar och man växlade genom att trampa bakåt helt kort? Jag minns bara att man kallade dem minicyklar.
 
En... minicykel? Sån där som ofta var hopfällbar, och hade två växlar och man växlade genom att trampa bakåt helt kort? Jag minns bara att man kallade dem minicyklar.
Minns inte om de var ihopfällbara. Men hittade en bild!
 

Bifogade filer

  • 00A6D1FE-FECD-4523-B9A7-B54128BF0089.jpeg
    00A6D1FE-FECD-4523-B9A7-B54128BF0089.jpeg
    78,8 KB · Visningar: 29
Vi har en från biltema, köpte den pga att den är ihopvikbar, har den i husvagnen, perfekt för intercampingärenden och att cykla småturer med barnen.
 

Liknande trådar

L
  • Låst
Hundavel & Ras Jag har sett i valp 2024 tråden att några har vizslor men jag tänkte att det kanske är bättre att göra en egen tråd motför att fråga...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
8 494
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 759
Senast: MML
·
Kropp & Själ Förra året gick jag till vårdcentralen för att jag tyckte att jag hade lite förstorade lymfkörtlar runt halsen. Men speciellt en...
Svar
3
· Visningar
473
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 225
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp