Bukefalos 28 år!

Vad kallas den lilla cykeln?

kolblakkur

Trådstartare
Förr kunde man se dem lite varstans, typ Cresent/Monarkcykel med bland annat mindre hjul, till vuxna. Nästan som en barncykel fast för en vuxen. Är det någon som vet vad cykelmodellen heter? Är på jakt efter en :)
 
En... minicykel? Sån där som ofta var hopfällbar, och hade två växlar och man växlade genom att trampa bakåt helt kort? Jag minns bara att man kallade dem minicyklar.
 
En... minicykel? Sån där som ofta var hopfällbar, och hade två växlar och man växlade genom att trampa bakåt helt kort? Jag minns bara att man kallade dem minicyklar.
Minns inte om de var ihopfällbara. Men hittade en bild!
 

Bifogade filer

  • 00A6D1FE-FECD-4523-B9A7-B54128BF0089.jpeg
    00A6D1FE-FECD-4523-B9A7-B54128BF0089.jpeg
    78,8 KB · Visningar: 29
Vi har en från biltema, köpte den pga att den är ihopvikbar, har den i husvagnen, perfekt för intercampingärenden och att cykla småturer med barnen.
 

Liknande trådar

L
Övr. Hund Har nån här nåt tips om man har en vuxen hund som är dum mot valpar? Alltså typ att den försöker an falla och är ARG inte bara lite sur...
2
Svar
20
· Visningar
2 572
Senast: WildWilma
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 245
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 797
Senast: Mineur
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 224
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp