Bukefalos 28 år!

Vad pysslar vi med? Del LXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är tydligen Brunchens dag idag:
21690555_118262112217365_6378978577269915648_n.jpg

:D
 
Dricker kaffe och tar in en pyjamas i väntan på att vallokalen ska öppna. Försöker engagera mina vänner men reaktionerna har varit 1) suck, får se om jag orkar 2) jag röstar blankt 3) nej tack. Rätt besviken måste jag erkänna :cautious:
 
Har städat övervåningen Leo och jag . Dammsugare satt han och kolla på bara men moppen blev det både ståndskall och full jakt på och det slutade med att jag i ena änden och han i den andra dragandes det han orkade
Djur är för roliga. :rofl:

Själv ska jag till grannen och käka tårta idag, det är jag som bjuder. Det är "taklagstårta" eftersom taket på containerutbyggnaden är färdigt och så tyckte jag vi behövde tårta bara sådär apropå ingenting alls. Det gäller att hitta på anledningar. :p

Jag vet vad som väntar när jag kommer dit, en vilt skällande och "anfallande" 45 kilos nallebjörn som blir skitlycklig när jag kommer, :love: och så säger vissa att Berner Sennen inte är kramgo och att man ska passa sig, men det fattar varken han eller jag. :D
45 kilo lurv i knät blir lite mycket men det funkar, och den rasen är smidig som en katt har jag märkt. :)
 
Det blir bara soffhäng idag med familjen. Zootropolis avklarad och nu rullar Storkarna. Ska försöka hitta lite energi till att baka fler tekakor.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
62 610
Senast: Mia_R
·
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 287
Senast: Fiorano
·
Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
987
Senast: sjoberga
·
Relationer Hur vanligt är det? Är det lätt att skapa sådana? Jag tittar en hel del på TV-serien Catfish på MTV för att lära mig mer om hur lögnare...
Svar
9
· Visningar
659
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp