Bukefalos 28 år!

Vad pysslar vi med? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Beställde från apotea igår och kalenderkungen idag. Behöver mjuka hårsnoddar men det känns dumt att betala mer i frakt än vad de är värda så avvaktar med det.
Nyss ätit frukost. Yoghurt och solroskärnor.
 
Kom till jobbet bara lite sent och äter frukost nu. Varför är det mycket jobbigare att vara utan mat bara för att man måste fasta? Är jag inte hungrig/sugen så kan jag lätt låta bli att äta samma tider, men nu när jag inte fick så var det såklart apjobbigt. Jävla psykologi det där :meh:
 
Jag är på Karolinska sjukhuset. Ska få en spruta mot min allergi. Jag vet att jag kommer må skit! Idag och imorgon. Troligen också övermorgon. I alla fall denna dag kommer att vara skit.
 
Pedantmockat två boxar i 1,5 timmar. Flyttat strö från den ena boxen till den andra och sedan börjat fylla på med spånpellets i den nya boxen. Ska tillbaka till stallet vid 12 och blöta upp ännu mer spånpellets. Räknar med att det kommer gå åt minst 12 säckar, så det tar sin lilla tid.
 
Så sjukt trött hela tiden. Idag kändes det som att jag skulle somna efter jag hade ätit frukost/lunch vid kvart i tio :down: skulle behöva vara hemma och vila upp mig men har fan inte råd.
 
Gör så! Bara du har rena underkläder är det inte akut. I värsta fall kan du köpa några snorbilliga från HM. Jag har en del intressanta sådana pga akut icke tvätt. De lila med Musse Pigg på framsidan är en riktig höjdare :crazy:
I ungdomen fanns en ombudsmannakollega i ett av ungdomsdistrikten som aldrig hann tvätta. När han slutade sin tjänst hade han enligt ryktet 400 par kalsonger......
 
Han känner att han har en skuld till henne eftersom han mådde dåligt när de träffades. Samtidigt tror jag att han är rädd för förändring och väljer det enklaste. Jag vet verkligen inte hur det är hos dem förutom att mina känslor definitivt är besvarade.
Hon har vuxna barn (inte han som är pappan) som bor på samma ort, det är väl det enda jag vet om hennes liv egentligen.
Ursäkta men...
vilken jävla mes :rage:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 223
Senast: Jahaja
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 091
Senast: Badger
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 064
Senast: Viva
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 140
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp