Bukefalos 28 år!

Vad pysslar vi med? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
-3 men det känns mycket krispigare :down:
Väntar på att hickan ska gå över sen ska jag rasta hundarna o lägga mig o läsa.
 
Det är väldigt trevligt med renbäddad säng. Men inte för att den måste saneras efter att treåringen spydde i den...
 
-3 men det känns mycket krispigare :down:
Väntar på att hickan ska gå över sen ska jag rasta hundarna o lägga mig o läsa.
Åh nej, hoppas du har snäll hicka och inte sån där så man låer varenda gång och det krampar så det gör ont. (jag får :turd:ont när jag hickar).
Mest är jag nyfiken på vad du ätit/druckit för gott som orsakat den eller har du vara varit ute i kylan?
 
Åh nej, hoppas du har snäll hicka och inte sån där så man låer varenda gång och det krampar så det gör ont. (jag får :turd:ont när jag hickar).
Mest är jag nyfiken på vad du ätit/druckit för gott som orsakat den eller har du vara varit ute i kylan?
Den låter så man kan väcka döda och hela jag hoppar för varje hick,helt värdelöst.
Har inte ätit eller druckit något på flera tim så vet inte varför den satt igång.
 
Den låter så man kan väcka döda och hela jag hoppar för varje hick,helt värdelöst.
Har inte ätit eller druckit något på flera tim så vet inte varför den satt igång.
Känner igen den hickan :cry: Hoppas den går över fort.
Knasigt bara dyka upp sådär, hade varit trevligt om JB står och spanar någonstans och lär sig hur man gör.
 
@supersonic Mindre skoj läge :meh:
Och på kuppen så kan jag upplysa om att du inte direkt fick mitt illamående att må bättre precis. :yuck:

Verkligen. Det finns en anledning till att jag inte vill ha barnen i sängen, men sambon tycker det är jobbigt att gå flera gånger in på rummet och tar hellre in henne till oss. Det straffade sig mest för honom :angel:
Sorry för det hallonsaft :p tänk på nåt annat :D
Typ gulliga kattungar!
 
Verkligen. Det finns en anledning till att jag inte vill ha barnen i sängen, men sambon tycker det är jobbigt att gå flera gånger in på rummet och tar hellre in henne till oss. Det straffade sig mest för honom :angel:
Sorry för det hallonsaft :p tänk på nåt annat :D
Typ gulliga kattungar!
Ganska lugnt jag är rätt van tyvärr.
Om sambon är så är det inte mer än rätt att du slipper lösa det, hade ju varit samligt dåligt om det ens föreslagits tycker jag.
 
Gick ut med hundarna då försvann den av rena förskräckelsen :up:
Det pinsamma är ju om det finns andra människor i närheten.

Bra du skrämde bort den, mörkrädd kanske? :rofl:
Av någon mysko anledning kan det hjälpa att tvinga i sig en msk lingonsylt, totalt ologiskt med kallt men kanske är för det är lite syrligt så det blir en mindre kramp som löser det typ?
Ingen aning spånar bara men det fungerar ganska bra, inte alltid men värt att testa om man behöver.
 
Ganska lugnt jag är rätt van tyvärr.
Om sambon är så är det inte mer än rätt att du slipper lösa det, hade ju varit samligt dåligt om det ens föreslagits tycker jag.

Vi brukar hjälpas åt, han tog ungen och jag sängkläderna ;) det går snabbare att bli klar då :D sen att ingen av oss kan somna nu är en annan femma :meh:
 
Kasta iväg ett mail den här tiden på en annons, misstänker att säljaren inte räknar mig som seriös men det finns ju folk som arbetar ständig natt så det är väl inte så extremt konstigt? :nailbiting::angel:
 
I dag har jag varit valdigt effektiv. Det ser ut som om vi byter TV/internet provider ... Den provider jag hade for TV i South Carolina skickar mig en check pa $200 OCH ar nastan $1/3 billigare an den vi har nu. Da maste jag skriva kontrakt pa ett ar ... sedan hojer de sakert igen och hoppas att man inte marker :rage: men da kan jag byta tillbaka till den vi har nu och ga ner i pris igen. Konkurranse ar bra!:p

I gar kvall var det frost i graset. Det prasslade nar hundarna sprang ut for att kissa:cautious: Det kommer att bli precis runt nollan pa natterna hela veckan ... med SOL varje dag den har veckan.:banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 208
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 048
Senast: Badger
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 023
Senast: Viva
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 849
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp