Bukefalos 28 år!

Vad pysslar vi med? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack! Avskyr att ha ständig huvudvärk. Isch. Vaknade dessutom halv fyra och har försökt somna om sedan dess. Gav upp tillslut, tog några huvudvärkstabletter och hoppas på det bästa.

Huvudvärk är hemskt.
Jag blev tydligen helt utan sömn i natt :banghead: och ska ha tvättstugan idag, risken är väldigt stor att jag avbokar den som det känns just nu.
 
Huvudvärk är hemskt.
Jag blev tydligen helt utan sömn i natt :banghead: och ska ha tvättstugan idag, risken är väldigt stor att jag avbokar den som det känns just nu.

Gör så! Bara du har rena underkläder är det inte akut. I värsta fall kan du köpa några snorbilliga från HM. Jag har en del intressanta sådana pga akut icke tvätt. De lila med Musse Pigg på framsidan är en riktig höjdare :crazy:
 
Framme vid jobbet. Ska ta en kopp kaffe innan jag svidar om. Ute är det kyligt -6 och frostigt.
I em kommer min BS hem till mig. Tror att jag ska baka kolakakor med hen
 
Sorry om jag river i såren, Men jag fattar inte.
Är han kär i dig, men känner sig förpliktigad att ta hand om henne? Fast hon är ett ex? Är hon ensam i världen? Eller är det inte ömsesidig kärlek?

Han känner att han har en skuld till henne eftersom han mådde dåligt när de träffades. Samtidigt tror jag att han är rädd för förändring och väljer det enklaste. Jag vet verkligen inte hur det är hos dem förutom att mina känslor definitivt är besvarade.
Hon har vuxna barn (inte han som är pappan) som bor på samma ort, det är väl det enda jag vet om hennes liv egentligen.
 
Skickat dom stora till skolan. Ska gå bort till förskolan med mini om en stund. Blir nog en promenad idag för det regnar inte för en gångs skull :)
Sen ska jag hem och dricka kaffe!
Vill inte hasta mig i det innan jag går så väntar lite. Komplicerar ju till det lite iom att jag bara dricker vaniljlatte och en sådan vill man avnjuta i lugn och ro :d
 
Sitter på jobbet och har ingenting att göra. Den som ska lära upp mig har varit sjuk några dagar. Har gjort en drös med utbildningar + läst en massa interna dokument, men nu börjar jag få slut på idéer på vad jag kan göra.

Brandövning kanske? :angel:
 
Sitter på jobbet och har ingenting att göra. Den som ska lära upp mig har varit sjuk några dagar. Har gjort en drös med utbildningar + läst en massa interna dokument, men nu börjar jag få slut på idéer på vad jag kan göra.

Brandövning kanske? :angel:
:up: Då kan du passa på att lära känna några fler också! :D

Det är ingen annan som har tid att hjälpa dig komma igång? Det känns ju lite trist att sitta och inte har något att göra liksom.
 
:up: Då kan du passa på att lära känna några fler också! :D

Det är ingen annan som har tid att hjälpa dig komma igång? Det känns ju lite trist att sitta och inte har något att göra liksom.

Det är ingen annan som kan. :banghead: Ska ta upp det på mötet idag, men det är oklart vad som går att göra åt det hela.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 103
Senast: Jahaja
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 062
Senast: Badger
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 044
Senast: Viva
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 995
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp