Vad pysslar vi med? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
För att han bor med sitt ex och tar hand om henne efter att hon först fått cancer och sen gått in i väggen. Jag pallade inte och bröt i slutet av sommaren. Trodde känslorna skulle mattas av men mötte honom på julbordet i fredags och det har fan bara blivit värre.

Sorry om jag river i såren, Men jag fattar inte.
Är han kär i dig, men känner sig förpliktigad att ta hand om henne? Fast hon är ett ex? Är hon ensam i världen? Eller är det inte ömsesidig kärlek?
 
Sömnproblemen har jag haft sen tonåring
Ytterst få perioder jag har sovit bra i mitt liv oavsett om jag jobbat 15 timmar om dagen i stall eller annat.
Men de hjälper liksom inte till.
Tror många av mina problem hade varit mindre med bra sömn.
Men alla tabletter som har funkat har gett mig myrkrypningar och då kan man inte sova haha
Får se om det kan bli nåt nytt imorgon.
Som alltid om jag får prova ny medicin vill jag vara hemma ett par dagar för att man vet aldrig hur man reagerar.
Har en plan som jag ska börja med och förhoppningvis ska det leda till mycket bättre av allt.
Men jag skulle verkligen inte säga nej till terapi.
Men inte ens det får jag
Men hjälp till terapi borde väl ditt jobb kunna hjälpa dig med??
 
Då var alla massor hitkörda .Pratade just med entreprenören och han ställde hit sin grävmaskin .Så jag frågade när kommer du och planerar ut det .Då sa han det finns två alternativ antingen lånar du nycklarna själv och fixar det annars tar jag det när jag kommer hem från semestern den 15 mars :confused: Det verkar få bli i mars då det är stora stenar så jag inte kör sönder hans grävare .Hade det varit finare massor hade jag fixat det då jag kört lite grävare
Fast jag tror du klarar det galant. Och han med annars hade du aldrig fått nycklarna.
 
Gjorde en sökning på siliconformar
mD908Lg.jpg

:wtf::banghead::banghead:
Jag dog lite..
 
Jo, Felix är den enda som går att äta. Blir aldrig bra när jag gör själv.
Tips för att laga "hemgjord" risgrynsgröt från korv oavsett märke, lite mer socker och en skvätt grädde och så koka in det, jag ids inte koka gröt åt mig själv och nu innan julen behöver jag inte köpa korvarna, dom ligger i containern bakom butiken färdiga att ta hem och fylla frysen med ifall det blir sämre tider. :D
Hade jag inte varit så rackarns förkyld skulle jag containershoppat ikväll men det får jag dra fram tills nästa måndag.
 
Jag är jättetrött men det känns inte som om det skulle vara möjligt att somna och jag fattar inte hur jag ska orka jobba ö.h.t. i morgon (idag). Blä. Skjut mig.
 
Är trött som tusan men kan inte sova. Somnade sent förra natten pga månen. Nu krånglar magen i stället.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 025
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 952
Senast: Badger
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
991
Senast: Viva
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 508
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp