Bukefalos 28 år!

Vad pysslar vi med? del LXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Firat min älskade katt som blivit hela sju år idag! Hon fick en leksak, mus med stav och den var helt klart godkänd :D. Kanske för att den såg så hemsk ut, verklighetstrogen. Annars sneglar hon mest på leksaker, mina toffsar och timotej är grejer däremot :p.

På dan var jag på ett snabbt möte och sen har jag ätit lunch på ikea. Handlade foder på granngården, fyndade ett vintertäcke för halva priset. Det var ett med helhals, aldrig köpt ett vintertäcke med helhals förut. Tycker det är mycket bättre när man kan ta av och på istället för att det sitter fast.
Men satt förvånansvärt bra på herr T. Skicka bild till mamma (hon gillar honom lite extra) och fick tillbaka en kommentar om att han ser nu ut som en pastor.
O_o:rofl:
 
Ska lägga mig i sängen nu. Håret är tvättat, fönat och luktar utsökt :)
Imorgon är det liiiite sovmorgon (väckning 6.37 :D ) följt av jobb respektive skola. På kvällen ska vi träna och laga mat.
 
Men alltså nu tror jag att jag får spel snart är risken. Det är något vitt damm i luften och inte mikrostorlek och vitt på marken, igen! på dagen var det ju ganska okej och imorgon ska det bli flera +grader :confused::arghh::banghead::yuck::turd:
 
Bra dag igen. Eftersom jag virrat till datum - därav visdomen att inte tappa bort kallelsen (som fö hittades fem minuter innan utgång på skrivbordet jag lagt det på för att inte tappa bort det) så blev det en mellandag i Stockholm. Iofs rök 300 kr icke ombokningsbar biljett :meh: men rolig fika med trevlig bukefalist där jag med entusiasm kvinnosplainade katt träd och handgjorda vattenfontäner. :angel: och sedan mysig middag med annan syster.

Där jag dessutom fick motion genom att vandra runt halva Östermalm för att till slut hitta restaurangen 200 m runt hörnet från där bussen stannade. Precis som Google mapp sa. Gator ska inte kurva sig så man tror man går på Birger Jarlsgatan och plötsligt vandrar runt på Roslagsgatan, eller om det var Rosbersgatan :idea: Och sedan vara vid Balettakademin och strosa. Förhoppningsvis kan det bli lite ordning på mina ögon. För just nu har inte bara minus lokalsinne som jag alltid haft utan jag är dessutom blind som en fladdermus :meh:
 
@MJLee Har du missat att jag tidigare nämnt påminnelse i mobilen? ;)
Låter som du 'ndå fick en rätt trevlig dag, bra det :up:

Umm jo men då måste man komma ihåg att göra det och inte planera att göra det senare och sedan inse att man tappat bort kallelsen och måste boka biljetter ikväll klockan tio. Men ja det blev en mysig dag. Katten tycker jag är usel som tvingar henne att vara kvar en extra dag hos min syster (trevlig) och hennes katt (djävulens avföda).
 
Umm jo men då måste man komma ihåg att göra det och inte planera att göra det senare och sedan inse att man tappat bort kallelsen och måste boka biljetter ikväll klockan tio. Men ja det blev en mysig dag. Katten tycker jag är usel som tvingar henne att vara kvar en extra dag hos min syster (trevlig) och hennes katt (djävulens avföda).
När man fått rutin på att göra det direkt efter att tänkt göra det senare för man ska bara innan d.v.s efter något år funkar det ganska fint och räddar en mellanåt :o
 
En del av oss har gått o lagt oss,Gissa blev sur för att någon snott hennes plats o gick o la sig i sin bur i hundrummet.
DSCN2239 (1).JPG
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Så. -30 ute. Mitt vatten i köket klarar runt -20, alltså så kommer det frysa i natt. Det är bara vattnet i köket som fryser då det...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 226
Senast: FrDrake
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
855
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 673
Senast: Hazel
·
Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
838
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rumsren - hur gör ni på natten?
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp