Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu tror jag att jag blir galen. Ärligt. Försöker byta tangentbord och mus men det funkar inte. Säter i batterier men, nya, men ingenting. Datorn hittar inte ny usb device. Köpte två tangentbord/möss och det kan inte vara fel på båda!!!!
 
Varför? har bilen blivit pool?



:heart
images
Ej hängt med vad som hänt men skickar en kram om du vill ha en. :heart
Tack snälla alla ni underbara :heart det värmer verkligen!

Har pratat med en vän och sedan med min mamma och även om allt inte känns helt bra så är det ändå betydligt bättre. Får tänka på de bra personerna som finns i mitt liv :heart
Har även avreagerat mig genom att mocka de mindre hagarna, ridit ut på Fröken :love: och nu efter KAFFE blir det fortsatt hagbygge (never ending story känns det lite som men det BLIR bra.
På lördag har vi städdag och vill vara färdig till dess :)
 
Årets första veteranbilsträff i min närmaste kanalsluss,vilket betyder att det kryllar av snygga Usa bilar,sportbilar,MC och folk som gillar sådana,mao trafikkaos,tutande, V8 buller :love: och rena essingeleden i rusningstrafik på våran lilla väg.
Men det är kul när det rör på sig.
 
Funderar på varför det ens är någon idé att gå i snygga klänningar när man ändå blir svettig och högröd i ansiktet med trassligt hår? Hur gör alla för att se så fräscha ut i denna värme? Samma sak när det regnar, tror fasen alla ser torra ut utom jag. :cautious:
You and me my friend :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 259
Senast: Sirap
·
Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: Bonita4
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 608
Senast: YlvaG
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
821

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp