Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså efter två timmars svettigt släpande kom jag fram till helvetes-tuben och insåg där att hissen var PAJ!

Var tvungen att ta en selfie på min fulhet och förstördhet :rofl:

47AF7ECE-44CE-4FD5-8139-D50F19016B28.jpeg


Sen kom en skön snubbe i rastaflätor och ba ”I feel Afrika” och gjorde en spontan dans. Han var antingen rejält pårökt, hade solsting eller så hade han bara feeling. Iaf så släpade han och hans polare upp pirran med lådjäveln åt mig.
 
Särbon skickar länkar på olika bilar han tycker jag ska kika på för att fundera över nästa bilköp till hans egna firma. Har nu sagt att jag är typ lika road av att kolla på alla de där bilarna som han vore om jag skickade länkar på olika ögonskuggor. Och jag har massor på jobbet.. Nu verkar poletten trillat ner. ;)
 
Köpte en pool idag. För varmt för att orka montera upp den bara :laugh:

Tandläkaren ruinerade mig idag :down:
Inte dagens besök (385 kr är nog det billigaste man kan komma undan där med!) men kommande då jag hade några hål :wtf:
See you next year utlandsresa :meh:
Tur vi har egen pool nu då så kan vi ha semester hela sommaren i trädgården :p
 
Särbon skickar länkar på olika bilar han tycker jag ska kika på för att fundera över nästa bilköp till hans egna firma. Har nu sagt att jag är typ lika road av att kolla på alla de där bilarna som han vore om jag skickade länkar på olika ögonskuggor. Och jag har massor på jobbet.. Nu verkar poletten trillat ner. ;)

Ungefär som när min make skickar massa länkar till husvagnsannonser på blocket :cautious:
Ska skicka länkar på ögonskuggor till honom nästa gång i gengäld :D
 
Liberalkommunist är ju rätt episkt med dock! :rofl:

Vi var inte nyktra och diskuterade politik :D Jag var väl en aning mer insatt om vi säger så :angel:

Jag ångrar att jag aldrig låg med honom, jag hade tom chansen en gång (han var en gentleman, jag förstörd över Idioten och inbillade mig att jag inte ville ha någon annan). Jaja, man ska inte gråta över missade ligg :D Dock trodde alla i korridoren att vi hade legat för vi var bra kompisar med suverän kemi :laugh:
 
Ungefär som när min make skickar massa länkar till husvagnsannonser på blocket :cautious:
Ska skicka länkar på ögonskuggor till honom nästa gång i gengäld :D

Gör det!
Min särbo har vid förra bilbytet gjort samma sak och då när jag sagt att jag inte pallar helt oförstående sagt: "Men du tycker ju om bilar."
Ja, jo.. Men att kolla på rally eller en nice sportbil är lite mer upphetsande än att kolla bilannonser i det oändliga.
 
Alltså efter två timmars svettigt släpande kom jag fram till helvetes-tuben och insåg där att hissen var PAJ!

Var tvungen att ta en selfie på min fulhet och förstördhet :rofl:

Visa bifogad fil 15569

Sen kom en skön snubbe i rastaflätor och ba ”I feel Afrika” och gjorde en spontan dans. Han var antingen rejält pårökt, hade solsting eller så hade han bara feeling. Iaf så släpade han och hans polare upp pirran med lådjäveln åt mig.
Du ser ju ut som du tagit en stilla promenad i en sval sommarbris, helt oberörd och alltid lika fin :love:

@supersonic fin bild men ajje stackars grönan :crazy:
 
Gör det!
Min särbo har vid förra bilbytet gjort samma sak och då när jag sagt att jag inte pallar helt oförstående sagt: "Men du tycker ju om bilar."
Ja, jo.. Men att kolla på rally eller en nice sportbil är lite mer upphetsande än att kolla bilannonser i det oändliga.
Det där har jag aldrig fattat. Vafan köp bilen du vill ha för tusan, liksom.
 
Gud vad jag hatar folk som ska komma och hämta något, men inte säger när. När jag frogade, fick jag "på onsdag" till svar. Jag bara kanon hemma ca 15.20 och fick en tumme upp som svar. Antog då att dom kommer väl strax därpå. Så jag sa till mormor att jag kommer och äter kl 4. Dom har fortfarande inte kommit och heller inte sett/svarat på mitt meddelande jag skickade för en timme sen där jag fråga när dom tänkte komma :banghead: så här sitter jag, hungrig och maten är klar men jag kan inte åka och äta.
 
Gud vad jag hatar folk som ska komma och hämta något, men inte säger när. När jag frogade, fick jag "på onsdag" till svar. Jag bara kanon hemma ca 15.20 och fick en tumme upp som svar. Antog då att dom kommer väl strax därpå. Så jag sa till mormor att jag kommer och äter kl 4. Dom har fortfarande inte kommit och heller inte sett/svarat på mitt meddelande jag skickade för en timme sen där jag fråga när dom tänkte komma :banghead: så här sitter jag, hungrig och maten är klar men jag kan inte åka och äta.
Och nu äntligen fick jag ett "kan vi ta det imorgon" :banghead:
 
Det där har jag aldrig fattat. Vafan köp bilen du vill ha för tusan, liksom.
Vi ska ju nu ha en helt annan typ av bil än vi någonsin haft. Så även om han jobbat med bilförsäljning och utbildning ang bilarna för gäng år sedan så är det inte en typ av bil han vet ngt om. Och vi funderar lite vad som är mest praktiskt jobbmässigt.
Sen älskar han bilar och allt som har med dem att göra typ. Så det där är ju ett nöje för honom. Precis som jag kan sitta och dregla över välgjorda handväskor/skor typ.
Men jag sköter mitt dreglande själv för det mesta. ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 774
Senast: Juli0a
·
Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
755
Senast: Bonita4
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 927
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
2 080

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Jaktgolden eller jaktlabrador?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp