Bukefalos 28 år!

Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fascinerande hur snabbt man får bort en kund... jag letar efter en fysisk butik men jag gillar att kolla i förväg så det uppskattas om de har en hemsida. Pga ett överspänt rant på en sida gick den butiken bort helt. Det var oprofessionellt och obalanserat (tänk i stil med någon som går helt bananas på FB utan att använda grammatik eller korrekt användning av skiljetecken). Då kände jag att jag inte behöver åka dit.
 
På skuggsidan är det typ lika varmt som inne :meh:

20180530_142750.jpg
 
Funderar på varför det ens är någon idé att gå i snygga klänningar när man ändå blir svettig och högröd i ansiktet med trassligt hår? Hur gör alla för att se så fräscha ut i denna värme? Samma sak när det regnar, tror fasen alla ser torra ut utom jag. :cautious:
 
Jisses vad varmt det är fortsatt. När kommer regnet? Inte så att jag längtar, men markerna behöver några stänk nu faktiskt. Ett stilla sommarregn på natten vore trevligt!

Jag längtar! För att rädda upp naturen skulle det behövas bra mycket mer än ett stilla sommarregn. Vill ha två dagars rejält regnande för sen då lär tillväxten bli rejäl ute i markerna. Kräkvarmt nu :arghh:
 
Funderar på varför det ens är någon idé att gå i snygga klänningar när man ändå blir svettig och högröd i ansiktet med trassligt hår? Hur gör alla för att se så fräscha ut i denna värme? Samma sak när det regnar, tror fasen alla ser torra ut utom jag. :cautious:
Det där funderar jag också på. Eller som på jobbet. Flera kollegor ser ut att vara i princip oberörda av värmen. Jag själv går runt som en svettig, röd tomat och dagdrömmer om en kall dusch.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 829
Senast: Juli0a
·
Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
783
Senast: Bonita4
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 318
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
2 474

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp