Bukefalos 28 år!

Vad såg ni senast?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev tvungen att lägga ned The Path för jag blev alldeles för stressad av det.

Har nu istället tittat på Wild Wild Country på Netflix som handlar om en indisk guru som startade en stor sekt och sedan en stad i Oregon, USA. Otroligt sevärd och intressant!
 
Blev tvungen att lägga ned The Path för jag blev alldeles för stressad av det.

Har nu istället tittat på Wild Wild Country på Netflix som handlar om en indisk guru som startade en stor sekt och sedan en stad i Oregon, USA. Otroligt sevärd och intressant!
Intressant! Hur då för stressad?
 
Jamen jag blir så stressad när jag tycker folk gör fel, när det blir för sorgligt eller jobbigt. Blir otroligt engagerad nämligen :o.
Oj!

Alltså, både i bra och mindre bra och i usla serier gör ju folk fel hela tiden. Det är väl nästan det som driver handlingen, ofta. Tror jag.
 
Oj!

Alltså, både i bra och mindre bra och i usla serier gör ju folk fel hela tiden. Det är väl nästan det som driver handlingen, ofta. Tror jag.
Ja självklart, men i vissa serier fixar jag inte det helt enkelt. Det blir stressande för mig och då vill jag inte titta.
 
Ja självklart, men i vissa serier fixar jag inte det helt enkelt. Det blir stressande för mig och då vill jag inte titta.
Sån är jag med. Jag minns inte vad jag såg för ett par månader sedan, men plötsligt hörde jag mig själv säga ”ge den jäveln vad han tål”. Ensam vid tv:n :angel: Jo det var sista avsnittet av Happy Valley förresten.

Och Orange is the new black som alla gillade, den pallade jag bara tre-fyra avsnitt av. Inte för att den var dålig, utan för att jag mådde pyton av hur kvinnorna i fängelset behandlade varann.
 
@mandalaki Ha, precis som jag då :D.

Med vissa serier så slutar jag titta så fort det blivit som jag vill och så tvingar jag mig själv att tänka att serien faktiskt slutat så. Fixar liksom inte att fortsätta titta och bara veta att snart fuckar de upp allt igen. Bra sätt att själv få bestämma slutet på serien :D.
 
@mandalaki Ha, precis som jag då :D.

Med vissa serier så slutar jag titta så fort det blivit som jag vill och så tvingar jag mig själv att tänka att serien faktiskt slutat så. Fixar liksom inte att fortsätta titta och bara veta att snart fuckar de upp allt igen. Bra sätt att själv få bestämma slutet på serien :D.
Haha smart! :laugh: Jag brukar tänka Fan, det är bara avsnitt 5 av 8, alltså kommer det inte att sluta såhär bra :D
 
Jag såg nyligen Goodbye Christopher Robin och satt eventuellt och snyftade lite mitt bland alla människor. 5/5!

Downsizing var också bra - den var lite djupare och mer tankeväckande än jag hade väntat mig. 4/5.
 
Annihilation 1/5 :yuck:
Inte alls min typ av film, för flummig och konstig på ett dåligt sätt. Funderade på att gå och lägga mig flera gånger. Otroligt att jag tog mig igenom hela filmen faktiskt :cautious:
Såg den igår på rekommendation av en kompis. Gillade själva storyn, men inte utförandet. Litet vibbar av dåliga Alien-influenser, litet onödigt splatter, litet för många lösa trådar och logiska kullerbyttor, en film på 1:55 som hade kunnat berättas på 1:30 utan att något saknats. Den får 2/5 av mig och 1/5 av mitt sällskap.
 
Såg en film på sexan för några veckor domnade innan den var slut dock. Tänkte kolla om någon hör bet bad den heter då jag kan totta klart på den.

Handlar om en man bars fru å dotter mördas framför mannens ögon. Rättsystemet hanterar det dåligt å han går verserna först mördar gan personerna som gjorde det och ger sig sedan på rättsystemet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 630
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
845
Senast: Trassel12
·
L
  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 712
Senast: LiviaFilippa
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 228
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp