Bukefalos 28 år!

Vad shoppade du på EuroHorse?

Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

Jo men Börjes har ett sånt träns som ser likt ut ditt :) Fast dina bilder gör att tränset ser mkt snyggare ut än produktbilden från Börjes ;)
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

Det beror givetvis på att min modell är finare! :idea:
Men visst är det samma träns :)
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

*kl*

Jag köpte:

webb-1.jpg

Fodrat regntäcke från Eskadron (500 kr) och en Pikeur-tröja (499 kr).

ghsdag1315.jpg

Träns från Hubertus (600 kr)
Jacka från Tattini (660 kr)
SvRF's VM-piké (350 kr)
Hästgodis (20 kr)
Massa gratis-glansschampoo + kataloger

Ett par bilder på bara tränset, jag älskar det! Många x-full träns är trånga på min ena grabb (ja, han är stor) men det här sitter jättebra! :)
ghsdag1316.jpg

ghsdag1317.jpg


Ja jag har ganska så dåligt samvete över att jag köpte så mycket dyra hästsaker men det är verkligen bara en gång om året, på Göteborg Horse Show, som jag shoppar loss så då får det väl vara okej kanske... :D Annars kan jag ju sätta mig ned och räkna på hur mycket jag faktiskt sparar på att jag varken röker, dricker eller snusar! :idea:
 
Senast ändrad:
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

Nu har jag provat benskydden:) De satt perfekt, benskydden till bakbenen var nästan för stora men de passade precis :d Väldigt fint träns, billigt med!!:eek:
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

jag köpte:

Swarovski armband
CWD förbygel
CWD magplatta
Eskadron boots med fårskinn
Eskadron boots vanliga
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

Är det någon som vet vart man kan köpa "de gamla" kingslandvästarna? Det vill säga dem med de runda märkena på, och inte "skölden" som de har nu?
Mvh Louise
 

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 056
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 866
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 033
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
23 064
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp