Bukefalos 28 år!

Vad shoppade du på EuroHorse?

Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

*KL*

Nån som vet om GPA hjälmarna som va halva priset på såldes? Dom fanns hos böckmans center:p

Jag tänkte köpa en svart storlek 56, så jag och mamma funderade lite och så bestämde vi oss för att köpa den. Så när vi kom dit igen var det någon som hade köpt den :crazy: 2 500 kr ist för 5 000 tackar man ju inte nej till :mad:
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

Vad är det för märke på sadelgjorden?

Svarar eftersom jag inte kan säga vad det är för märke ändå! :p

Så vitt jag kan se är det ingen stämpel någonstans, men läderkvaliteten och utförandet är så pass bra att det omöjligt kan vara en no name-gjord heller. Jag blev så glad och ivrig när jag hittade denna gjord så jag glömde faktiskt fråga vad det var för någon utan köpte den omedelbums (efter en kontrollmätning bara, så att den ej skulle bli för kort)!

Den kostar egentligen 698,- så det är ju inte den dyraste av de dyra, men kvaliteten är helt otrolig så jag förstår faktiskt inte att den inte var dyrare! :confused:

Jag har letat LÄNGE efter någon sådan här gjord i min prisklass (då jag inte har lust att lägga flera tusen på en gjord i dagsläget), så du må tro att jag gjorde glädjehopp när jag hittade denna lite halvt undangömd på ett ställ med 50% på gjordar och träns! :banana:
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

Tjejen blev SÅÅÅÅ fin i sitt nya träns!! :love:
Bilderna gör dock INTE pannbandet rättvisa - SOM det glittrar i solljuset! :d







 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

Hon fick även prova (och därmed stå modell för) nya grimman och täckena!









Det nedersta täcket var som jag misstänkte lite litet, men jag chansade då det var så billigt. Jaja, det går ju - hade varit värre om det hade varit ett utegångstäcke. Detta kommer hon ju ej ha så ofta ändå.
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

Jodå, de finns med fasta ringar. Jag hittade inte ens de med rörliga ringar.. men jag var väl för fokuserad på eggbettet för att se nå´t annat..
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

Jag var där på fredagen & köpte ett broderat schabrak :love:. Väldigt nöjd med det:

26047_1254221792949_1151677882_626892_6430428_n.jpg


Dessutom inhandlades bruna boots 75 kr/paret, bruna kombilindor 125 kr/4 st, ett enkelt läderpannband (att "fläta" med sammetsband) 99 kr samt en jättesöt ryktväska i våra färger, dvs brunt & ljusblått 90 kr.
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

snyggt!! från my one va? tycker dom är så himla fina och nosgrimman är riktigt mjuk o härlig. så tråkigt att dom inte finns i brunt....

jag kollade på samma gjord haha, men den hade fel färg och var alltför lång. :p
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

ALLA FRÅGOR TAS VIA PM!

Du om någon bör fatta det...
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

snyggt!! från my one va? tycker dom är så himla fina och nosgrimman är riktigt mjuk o härlig. så tråkigt att dom inte finns i brunt....

jag kollade på samma gjord haha, men den hade fel färg och var alltför lång. :p

Svarar då av tråd-regel-skäl inte var tränset är ifrån, men i övrigt svarar jag så här:

Ja, både nackstycke, pannband och nosgrimma är otroligt mjuka och härliga och lädret är ju rätt så trevlig kvalitet (för att vara ett träns som inte kostar 1500 och uppåt)! Hade också tyckt att det varit riktigt snyggt i brunt :d men då jag har svart dressyrsadel så gör ju inte det mig något alls att det är svart! :D Dock bytte jag sidostyckena med ett träns jag redan hade hemma, då jag ville ha med inåtspännen!

Gjorden är "perfekt" till min pålla, eller ja - den hade faktiskt kunnat vara ännu längre, men funkar med den längden och när jag provred med den så låg faktiskt sadeln mer eller mindre prick på plats - för första gången NÅGONSIN!!! :banana:
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

fast märke måste man ju få fråga om, däremot kanske inte vilken butik?
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

KL
var där idag och handlade lite får se vad det blir på söndag.
Veredus schabrak:
IMG_3486.jpg


CWD bakskydd:
IMG_3496.jpg


Anna Scarpati set:
IMG_3493.jpg


Swarovski pannband:
IMG_3489.jpg


Pariani schabrak:
IMG_3491.jpg


Animo kavaj:
IMG_3487.jpg

Lägger till det lilla jag hittade på söndagen också, snacka om utplockat det var sista dagen!
Eskadron lindor och Celeste Stein strumpor:
img_3525_76349118.jpg

Sedan beställde jag även detta Horsewaretäcket då rätt storlek inte fanns kvar:
http://www.horseware.com/ss10 site/forhorse/turnouts/rhino/original.asp
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

Japp! Kikade lite närmare på deras hemsida och du har rätt. Det är några briketter man ska ge en om dagen för att täcka behovet av mineraler och vitaminer.
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

KL
p2278442_76072962.jpg


Nosludd till Tara - liten och söt!
rosa sporremmar med bling
rosa equiline lindor
rosa equiline hoppschabrak
equiline strumpor
Jump Clubs bok
HG horse in träns
RG schabrak

:D :D
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

Vi kan väl knappast vara dom enda som har shoppat på GHS, så fram med mer bilder :laugh:
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

PUTT!!!

Kan fixa fram bilder på mina grejer om ni berättar hur man gör så dem syns?:)
 
Sv: Vad shoppade du på EuroHorse?

du laddar upp bilden/erna på t ex bilddagboken, kopierar in bildadressen i det gula "brevet" högt upp i rutan
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 190
Senast: Madalitso
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 056
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 867
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 036
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 8 månader

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp