Vad sjutton håller vi på med, del XLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
8km promenad runt den vattenlösa kanalen avklarat,sågat en skottkärra ved,drukti kaffe med lussebulle och nu ska jag fundera på vad man ska äta till middag.
 
Var till Olmed.. Hittade rätt sorts knäskydd med skenor, som de hade utförsäljning på 50 %. :banana:Så 300 kr kostade det. Synd att de inte hade mer av samma skydd, så man hade kunnat bunkra upp lite
Sen åkte vi till Gottsunda och fikade lite.
Sen tog vi vägen förbi ett av "mina" stall, Stall Malma på vägen hem till mig. Det låg kvar fast det skulle ha stängs ner pga bebyggelse för några år sedan
Nu har jag skrivit familjens julkort. Ska käka middag snart - lövbiff, pommes och Bea:d
 
Vad kan man skydda armbågen med, har slagit i den antagligen och dt gör ont att komma åt med den.
Tröttsamt värre haha
 
Jag sitter på huvudkontoret och äter middag. Jag blir kvar här över natten eftersom jag inte orkar åka hem idag.
 
Tröstäter naturgodis efter att jag fått ett till jobberbjudande. Vilka lyxproblem jag har, men jag har inte ens bett eller sökt tjänsterna och nu drar dem i mig från olika håll:banghead:. Dock ett bra tillfälle för mig att träna på att tacka nej.
 
Jesus! det är ett fyllo på "min" väg,den kör bil över hela vägen från sida till sida :eek:
Och nu skrämde den slag på en bil som kom bakifrån :nailbiting: hen var tydligen nykter nog för att förstå varför ljustutan användes bakom hen och den bilen lyckades passera utan missöde.
Och nu har den missat mitt staket,tack o lov!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vi gifter oss i vår. En liten borgerlig vigsel och en blygsam men påkostad middag för 6 personer med hotellövernattning för alla som...
2
Svar
24
· Visningar
1 298
IT & mobiler Sist jag köpte lampa till jacka så köpte jag på stadium dessa var jätte bra. Köpte fyra nya i år. Har en oanvänd kvar. Den jag bytte...
Svar
2
· Visningar
312
Hemmet Det var en vattenläcka i taket för flera år sen i vårt hus (långt innan vi köpte det). Själva läckan är åtgärdad sen länge men tapeten...
2
Svar
30
· Visningar
1 229
Senast: sthu
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 286
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp