Vad sysslar vi med? Del LVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag har jag hittat ett vinnande koncept, gå en promenad under rasten. :D
Dags att börja utforska lite mer. :up:
18620149_1666374393393400_1126484899838616384_n.jpg
 
Attans... Lycka till

Det blir en snabbresa till närmaste klädaffär då :idea:

Jag kände liknande känsla idag när jag provade kläder. Jag har gått upp i vikt och har innan det aldrig haft problem med mina armars utseende.
Nu känns det inte riktigt ok.
Men vet du? Jag bestämde mig för att skita i min noja och köpte linnen/ärmlösa toppar.
Precis som Törnis säger är det bara man själv som bryr sig.
Hoppas du får en fin bal!

Är nu hemma (stället stänger om fyra timmar :up:), ombytt och ska snart ta och fixa något att äta. Fy f*n säger jag bara om maten... Till förrätt skulle vi få rödbeta och chevré-ost på en bädd av roccula och något mer. Vi fick strimlad rödbeta (knappt en halv). Till varmrätt saknades ungefär hälften av vad som stod på menyn, dessutom hade de bytt ut och lagt på grönkål istället vilket jag är allergisk mot. Fick jag något annat? Nej :meh:. Efterätten och kaffet var ju gott i alla fall...:cautious: *edit*: juste! 2 glas vin skulle vi få, jag fick ett.

Och klänningssituationen löste sig! Insåg att jag formulerat mig lite tokigt. Det fick bli klänningen och en "kavaj" jag har hemma :)
 
Efter att ha spelat mitt livs bästa match mot en av Sveriges bästa dartspelare på herrsidan lägger jag mig med ett leende på läpparna :banghead:

Fuck, fuck, fuck :rage:

Fan jag spelade så jävla bra men förlorade ändå :cautious:

Jaja motståndarna klappade mig i ryggen och gav mig en kram och berömde mig.

Helvete också :banghead:

Jag skulle vunnit den matchen :rage:

Nä jag är ingen tävlingsmänniska alls :arghh:
 
Försökt göra mig förstådd med min spanska vet/tandis ang en hästs rörelsemönster efter utförd tandfix. Inser att jag inte kan alla termer eller ord på engelska. Svårare i skrift än tal också. Men jag tror vi förstod varann. :P
 
Är nu hemma (stället stänger om fyra timmar :up:), ombytt och ska snart ta och fixa något att äta. Fy f*n säger jag bara om maten... Till förrätt skulle vi få rödbeta och chevré-ost på en bädd av roccula och något mer. Vi fick strimlad rödbeta (knappt en halv). Till varmrätt saknades ungefär hälften av vad som stod på menyn, dessutom hade de bytt ut och lagt på grönkål istället vilket jag är allergisk mot. Fick jag något annat? Nej :meh:. Efterätten och kaffet var ju gott i alla fall...:cautious: *edit*: juste! 2 glas vin skulle vi få, jag fick ett.

Och klänningssituationen löste sig! Insåg att jag formulerat mig lite tokigt. Det fick bli klänningen och en "kavaj" jag har hemma :)
Hoppas ni gick förbi en pizzeria på vägen därifrån så ni fick lite i magen. Fy vad trist.
 
Efter att ha spelat mitt livs bästa match mot en av Sveriges bästa dartspelare på herrsidan lägger jag mig med ett leende på läpparna :banghead:

Fuck, fuck, fuck :rage:

Fan jag spelade så jävla bra men förlorade ändå :cautious:

Jaja motståndarna klappade mig i ryggen och gav mig en kram och berömde mig.

Helvete också :banghead:

Jag skulle vunnit den matchen :rage:

Nä jag är ingen tävlingsmänniska alls :arghh:
Men du spelade väl inte för att vinna utan för att spana in morståndet?
 
Var lite öm i en tand, gick till tandis, rejäl inflammation i två tänder, antibiotika, rotfyllning och eventuellt implantat, så jäkla ont så jag tog citodon så nu har jag fortfarande ont och mår illa som fasiken eftersom jag egentligen inte tål morfin. Kill me now :arghh:

:eek: Åh fy, din stackare!
 
Nope! Inte sovit en blund, återigen ontontont + illamående inte bästa kombon för att sova. Plus då att jag inte kan/vill äta och åt senast i hmm, tisdags eftermiddag. Yay för det som diabetiker :meh:
 
Här är inte JB heller, jag har gett vika och tagit nässprej i förhoppning om att min hjärna ska övertygas att vi kommer inte alls att strypas till döds om vi sover lite.
Helst utan avbrott en gång i timmen som igår tack.
 
Har ar klockan bara 8 annu och middagen ar nyss avaten. Jag ar matt och daven, men har lite jobb kvar innan jag kan slappa for ikvall.
 
I övrigt funderar jag på vad jag ska ge kusinen i bröllopspresent. De önskar sig inget särskilt och vi umgås inte ofta nog för att jag ska kunna hitta på något bra själv.

:crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
581
Senast: Ramona
·
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
785
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 109
Senast: Norma
·
F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
79 80 81
Svar
1 602
· Visningar
53 084

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp