Vad sysslar vi med Del LXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eh hoppsan? :angel: Vi skulle bara kolla ut vad dottern ville ha på Ikea och helt plötsligt hade vi lånat en kärra och har nu kommit hem med tre madrasser och två bäddmadrasser. Lite annat smått och gott får jag åka och handla en annan dag, det blev lite stressigt när man bara fick ha kärra i två timmar. :D
 
Den här människan har inte ens fattat vad soduko är - dvs vad det går ut på.

*hatar siffror*
Jag är inte heller kompis med siffror men dessa går ju egentligen att byta ut mot färger, olika symboler, bokstäver eller vad man tycker passar. Planen består av nio rutor som i sin tur är indelade i nio mindre rutor. De nio siffrorna/symbolerna ska placeras så att de bara finns en av varje i de större rutorna som hela spelplanen består av, samtidigt som varje siffra/symbol endast får finnas en gång på en lodrät rad och en gång på en vågrät rad.
 
Antar att de är klokt att försöka skrapa ihop spillrorna av en gammal tant, klä på kläder och tända i pannan.
annars får jag sova i skoteroverall.

Har sovit några timmar, intalar mig att det gjort att jag kryat på mig lite :meh:
De tidigare så behagliga 21 graderna härinne har gått ner till 18 medan jag sov.
 
Nu blir det snart ny tråd igen. Det måste vara tråd tre som startas under min sjukhusvistelse? Fort går det i alla fall! Vem känner sig manad?
 
Den blå ladan (aka :devil: boning) är livsfarlig! :nailbiting:
Det är ju så.... Saker och ting liksom bara....ramlar över en....när man går där inne gångarna.... ;)

Sedan är de väldigt listiga också för så fort man tror att man kommit på en bra genväg från ingång till kassa så - vips - har de byggt en ny vägg. Följ de upplysta pilarna på golvet! Jo, pyttsan, det är PRECIS så man blir lurad att se ALLT och spendera pengar..... Jodå, en konspiration är vad det är :nailbiting: !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
191
Senast: em76
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 378
F
Tjatter ROPEN SKALLA, 90 DAGAR ÅT ALLA! (Fruktansvärt dålig slogan, men fantasin räckte inte till annat) Tidigare år: 2021 2022 Skamlöst taget...
16 17 18
Svar
357
· Visningar
15 681
Senast: _Elly_
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 949
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp